نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بر اساس پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی دهه پنجم انقلاب دهه پیشرفت در همه امور است و اولین گروهی که در تحقق گام دوم مسئولیت دارند روحانیت و حوزه‌های علمیه هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در گردهمایی طلاب و روحانیون استان بوشهر که با هدف تبیین نقش حوزه‌های علمیه در تحقق گام دوم انقلاب برگزار شد، گفت: ۴۰ سال است انقلاب اسلامی در مقابل تهدید‌های سخت و نرم دشمنان و برخی سوء مدیریت‌ها مقاومت کرده و این نشان از عظمت انقلاب اسلامی دارد. چهل سال دشمنان داخلی و خارجی تلاش کرده اند، اما با هدایت‌های رهبرمعظم انقلاب، این انقلاب سرافراز باقی مانده و در مقابل تمامی تهاجم‌ها ایستادگی کرده است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود:انقلاب در این ۴۰ سال دوران تثبیت خود را سپری کرده و با همه مشکلات داخلی و خارجی در حوزه ولایت سالم ماند که همین باعث ماندگاری آن شده است.

وی بیان کرد: حوزه‌های علمیه با ایجاد کارگروه‌ها و کمیسیون‌ها ماموریت دارند در تحقق ابعاد پیام رهبری کار‌های معرفتی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اطاعت از رهبری را واجب و تخطی از آن را گناه دانست و گفت: حوزه علمیه باید با ایجاد کارگروه‌ها و کمیسیون‌های تمام ماموریت پیدا کند که ابعاد مختلف پیام رهبری را اجرایی کند.

حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم گفت: سال‌هاست رهبر معظم انقلاب اسلامی نکات بسیار مهم و اساسی را در خصوص اداره جامعه و سبک زندگی مردم مطرح کرده‌اند؛ امروز سبک زندگی ملت مورد هجوم بدخواهان نظام اسلامی قرار گرفته است.

وی افزود: نظام استکبار با دستگاه عظیم تبلیغاتی و رسانه‌ای و راه اندازی ۲۰۰ تا ۳۰۰ شبکه سبک زندگی مردم، نوع پوشش و رفتار مردم را مورد هجوم قرار داده است.

وی گفت: کمک به تحقق گام دوم انقلاب حرکت در مسیر رهبری است.

انتهای پیام/ک

نظام استکبار به سبک زندگی مردم هجمه وارد کرده است

برچسب ها: نماز جمعه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.