سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه جهرم تاکید کرد

لزوم آماده‌سازی غار سنگ‌شکن برای ایام نوروز

فرماندار ویژه جهرم بر لزوم آماده‌سازی غارسنگ‌شکن جهرم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان جهرم با اشاره به کم نظیر بودن غار سنگ شکن به عنوان یک جاذبه گردشگری از مسوولان مرتبط خواست نسبت به سازماندهی غار باید در فرصت باقیمانده تا عید نوروز اقدام کنند.

وی افزود: مسوولان باید تلاش کنند که ظاهر شهر در ذهن مسافران مثبت و مساعد باشد تا سال‌های بعد نیز شاهد حضور آن‌ها به شهرستان باشیم.

صحرائیان ادامه داد: غار سنگ شکنان برای جهرم به عنوان یک برند است و باید از این فرصت نهایت استفاده و برای سازماندهی آن نهایت تلاش و اقدام صورت بگیرد.

وی با انتقاد از نبود تابلو راهنمای مسیر از ورودی شهر به سمت غار، بیان کرد: برای معرفی این جاذبه گردشگری به مسافران باید از ورودی‌های شهرستان تابلو راهنمای مسیر به سمت غار نصب تا مسافران دچار سر درگمی نشوند.

شهردار جهرم هم گفت: از هفته آینده بحث لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های سطح شهر جهرم شروع می‌شود.

علی نظری با انتقاد وضعیت نامطلوب فضای سبز شهر جهرم افزود: فضای سبز شهر جهرم ضعیف و نامناسب است و من از این وضعیت ناراضی بوده و تلاش برای بهبود این امر دارم.

عبدالله نورزاد رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم نیز از آمادگی آموزش و پرورش شهرستان برای اسکان مسافران خبر داد و تصریح کرد: تاکنون ٣٠ مدرسه آماده اسکان مسافران نوروزی شده است.
انتهای پیام/م

آماده‌سازی غارسنگ‌شکن جهرم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی

برچسب ها: فرمانداری ، نوروز 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.