سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل هوآوی فاش کرد:

گوشی هوآوی P30 Pro با دوربین چهارگانه تولید می‌شود +تصویر

مدیرعامل هوآوی تأیید کرده است که پرچمدار بعدی این شرکت، P30 Pro با دوربین چهارگانه تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از این که شرکت هوآوی در صفحه رسمی خود در توئیتر اعلام کرد که گوشی‌های سری P30 در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) معرفی می‌شود و کلیپ ۱۰ ثانیه‌ای این گوشی که مهارت آن در فیلمبرداری و زوم کردن را به نمایش گذاشته بود، جوی برای معرفی این گوشی به وجود آورد، هوآوی به صورت ناخواسته یکی از نکات کلیدی درباره P30 Pro را افشا کرد.

مدیر عامل گروه تجاری هوآوی، ریچارد یو در صفحه شخصی خود در Weibo که به توئیتر چینی مشهور است، تصویری از ماه به مناسبت جشنواره محلی فانوس که دیروز برگزار شد، به اشتراک گذاشت. در حالی که در پست نوشته شده است که تصویر با استفاده از دستگاه طرح پورشه Mate 20 RS به اشتراک گذاشته شده اما با وجود نوشته‌ای که زیر تصویر دیده می‌شود، این احتمال هم وجود دارد که تصویر با استفاده از دوربین دستگاه دیگری گرفته شده باشد.

درست است که یو تلاش کرده تا تصویر را تا حدودی سانسور کند که چیزی از طریق واترمارک عکس لو نرود اما به صورت واضح می‌توان گفت که این عکس را یک دوربین سه‌گانه با لنز لایکا نگرفته است. در عوض، در واترمارک دیده می‌شود که یک دستگاه هوآوی پرو با دوربین چهارگانه و مجهز به لنز لایکا در کار بوده است که این تصویر به وجود آمده است و با این تفاسیر به آسانی می‌توان حدس زد که این دستگاه P30 Pro است که به زودی معرفی خواهد شد چرا که P20 Pro و Mate 20 Pro دارای دوربین سه‌گانه بودند.

البته این مشکل در عکس چندان ناخواسته هم به نظر نمی‌آید و این احتمال وجود دارد که ریچارد یو قصد داشته تا اشتیاق معرفی P30 و P30 Pro را در دل مشتریان این شرکت بیندازد. علاوه بر این، اضافه کردن واترمارک در اپلیکیشن دوربین به راحتی غیرفعال می‌شود.

با این وجود، تعداد زیاد دوربین باعث نمی‌شود که تصور کرد کیفیت تصاویر بالا برود چه بسا هنوز گوشی‌های هوشمندی در بازار وجود دارند که با یک دوربین عکسبرداری می‌کنند و کیفیت تصاویر آن‌ها حتی بهتر از پرچمدارانی با تعداد دوربین‌های بالا است. به هر حال، باید منتظر ماند تا دید هوآوی و دیگر شرکت‌ها پس از معرفی محصولات خود در رقابت چه خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: تصاویر گوشی جدید وان‌پلاس در فضای مجازی منتشر شد


انتهای پیام/

افشا شدن یکی از اطلاعات کلیدی هوآوی P30 Pro +تصویر

برچسب ها: اخبار فناوری ، هوآوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.