سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی شطرنج باز خراسانی در کاسپین‌کاپ

مسعود مصدق‌پور، شطرنج‌باز خراسانی به مقام قهرمانی هفدهمین دوره شطرنج بین‌المللى کاسپین‌کاپ،در بخش استادى رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پرونده هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللى کاسپین‌کاپ بسته شد و نفرات برتر در ٥ جدول این مسابقات معرفى شدند.
 
در رده‌بندی پایانی بخش استادی جام کاسپین، مسعود مصدق‌پور با کسب ۷ امتیاز عنوان قهرمانى را به خود اختصاص داد،پس از وى ویتالی برنادسکی از اوکراین نایب‌قهرمان شد و کارن گریگوریان از ارمنستان  هم سوم شد.
 
در رده‌بندی پایانی بخش ریتینگ زیر ۲۱۰۰، قهرمانی به علیرضا مبارک‌نژاد رسید و مانی جاهدی و مجتبی صفری‌اسکندری عناوین دوم و سوم را از آنِ خود کردند و در رده‌بندی پایانی بخش ریتینگ زیر ۱۸۰۰، اتابک اسدی، ماهان کرمی و آریا قائنی اول تا سوم شدند.
 
در رده‌بندی پایانی بخش زیر ۱۴ سال هم، عناوین اول تا سوم به هیراد صابری، محمدحسین قنبرعلی‌فرزاد و پرهام نوروزی‌چناری رسید.
 
در رده‌بندی پایانی بخش بانوان خاتون باقیروا قهرمان شد؛عنوان نایب‌قهرمانی به پروا بهزادنظیف رسید و نازنین مبرهنی در جایگاه سوم ایستاد.
 
مهرداد پهلوان‌زاده، رئیس فدراسیون شطرنج، با حضور در منطقه آزاد انزلى علاوه بر بازدید از مسابقات کاسپین در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها حضور داشت.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

مصدق پور قهرمان هفدهمین دوره از کاسپین کاپ

برچسب ها: ورزش و جوانان ، شطرنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.