مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری منطقه ثامن، گرامی داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با قهرمانی تیم معاونت مالی به پایان رسید.

اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری منطقه ثامن مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباسعلی کوثری معاون مالی شهرداری منطقه ثامن در مراسم اختتامیه فوتسال کارکنان شهرداری گفت :این دوره از مسابقات تحت عنوان گرامی داشت چهلمین سالگرد انقلاب با شکوه اسلامی ایران، باحضور ۸ تیم از حوزه‌های مختلف اداری شهرداری منطقه ثامن از اول بهمنماه سال جاری برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقاءروحیه تعامل و همافزایی و شادابی و نشاط در بین کارکنان منطقه و در نهایت افزایش بهره وری و بهبود عملکرد در انجام وظایف و پاسخگویی به شهروندان عنوان کرد و افزود: ۳ سال پیاپی است که این مسابقات برگزار می‌شود و هرسال شاهد ارتقاءسطح کیفی آن هستیم.

کوثری اظهار امیدواری کرد تا با حمایت‌های خوب و موثر مدیریت تربیت بدنی شهرداری مشهد مقدس اینگونه برنامه‌ها در مجموعه‌های مدیریت شهری تداوم داشته باشد.

حسین غفاری، کارشناس سلامت و تربیت بدنی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن و مسئول اجرایی این دوره از مسابقات نیز در خصوص نحوه برگزاری بازی‌ها عنوان کرد:این رقابت‌ها با حضور ۸ تیم و ۹۶ ورزشکار در ۲ گروه پنج تیمی برگزار شد که تیم‌های اول بصورت مستقیم به نیمه نهایی صعود کردند و درنهایت برندگان بازی پلی آف بین تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها نیز به جمع ۴ تیم برتر اضافه شدند.

وی افزود: در پایان این دور از مسابقات تیم معاونت مالی قهرمان شد و تیم‌های معاونت خدمات و محیط زیست شهری و نقلیه وخدمات اداری شهرداری منطقه ثامن مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است امین علیزاده از تیم خدمات شهری به عنوان بازیکن اخلاق، عین الله باقری از تیم مالی به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب و تیم روابط عمومی نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد.

گفتنی است در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان این مسابقات جانشین فرماندهی حوزه ۲ بسیج ادارات شهید عباس اعلمی مشهدمقدس، معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، جمعی از پیشکسوتان فوتبال استان خراسان رضوی و مدیران نهادمجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی نیز حضور داشتند.
 
انتهای پیام// ف.ح
 
 

مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال با حضور  مدیران و مسئولین شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.