سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اختصاص رقم میلیاردی ؛

پرداخت تسهیلات اشتغال به نیازمندان شتاب می گیرد

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان از اختصاص حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه به ستاد کنگره شهدای استان به منظور پرداخت به اقشار محروم و نیازمند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سهراب روستایی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی ره استان کرمان گفت: در جهت رویکرد حمایتی ستاد کنگره شهدای استان کرمان ساخت ۷۴۶ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در حال انجام است و برای هر واحد مسکونی ۳۵ میلیون تومان هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعدادی از این واحد‌های مسکونی بین ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند افزود: امیدواریم تا شهریورماه سال ۹۸ کار ساخت این واحد‌های مسکونی به پایان برسد و این واحد‌ها تحویل مددجویان می‌شوند.

روستایی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی انجام‌شده ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت این تعداد واحد مسکونی نیاز است که خوشبختانه این اعتبار تأمین‌شده است.

وی در ادامه از اختصاص ۵۰۰ فقره وام کارگشایی پنج میلیون تومانی برای اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند استان خبر داد و گفت: این تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت کمیته، بانک مهر و ستاد کنگره شهداء استان در حال پرداخت است.

قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: حدود ۱۵ میلیارد تومان اعتبار قرض الحسنه نیز در قالب وام‌های ۳۰ میلیون تومانی اشتغال برای پرداخت به ۵۰۰ نفر از اقشار نیازمند اختصاص داده شده که این اعتبار در اختیار ستاد کنگره شهدای استان قرار گرفته است.

روستایی در ادامه از ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای مددجویان در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: ساخت این واحد‌های مسکونی از سال آینده اجرایی خواهد شد و با ساخت این واحد‌های مسکونی که مطابق با فرهنگ منطقه ساخته خواهند شد، پایان کپرنشینی را در جنوب استان کرمان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

پرداخت تسهیلات به نیازمندان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.