سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال؛

سایپا، شهرداری ورامین، خاتم اردکان و پیکان شکست خوردند و راهی پلی آف شدند

هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال مردان ایران و هفته پایانی دور گروهی لیگ با ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال مردان ایران و هفته پایانی دور گروهی لیگ با ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد و تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی آف معلوم شد.

فولاد سیرجان ایرانیان ۳ - ۰ خاتم اردکان

فولاد سیرجان با این پیروزی خانگی در ورزشگاه گل گهر سیرجان به مرحله پلی آف صعود کرد و در دور رفت پلی آف با پیام مشهد بازی دارد تیم خاتم اردکان نیز با وجود این شکست به مرحله پلی آف لیگ برتر صعود کرد و در دور رفت با کاله مازندران بازی دارد.

شهرداری ورامین ۲ - ۳ کاله مازندران

یک نتیجه غیر منتظره در هفته پایانی دور گروهی لیگ شکست تیم صدرنشین ورامین در خانه از تیم کاله بود که هر دو تیم به مرحله پلی آف صعود کردند و در دور رفت مرحله پلی آف تیم کاله مازندران با خاتم اردکان بازی دارد و تیم شهرداری ورامین نیز با شهرداری گنبد بازی می‌کند.

دورنا ارومیه ۳ - ۱ عقاب نهاجا

تیم دورنا ارومیه که از بازیکنان تیم ملی نوجوانان تشکیل شده است در آخرین بازی خود در لیگ امسال توانست در خانه عقاب نهاجا را شکست دهد، ولی هر ۲ تیم از صعود به مرحله پلی آف جا ماندند.

شهروند اراک ۳ - ۲ پیکان تهران

شهروند اراک در خانه خود تیم قدرتمند پیکان تهران را برد، ولی به مرحله پلی آف لیگ امسال صعود نکرد، اما پیکان با این شکست نیز به مرحله پلی آف رفت و در دور رفت مرحله پلی آف با تیم سایپا تهران بازی دارد.

سایپا تهران ۱ - ۳ شهرداری ارومیه

سایپا در خانه والیبال تهران مغلوب شهرداری ارومیه شد، ولی به مرحله پلی آف صعود کرد و در دور رفت پلی آف تیم سایپا با همشهری خود یعنی پیکان بازی می‌کند، اما شهرداری ارومیه از صعود به مرحله پلی آف باز ماند.

شهرداری گنبد ۳ - ۲ شهرداری تبریز

گنبدی‌ها در خانه توانستند حریف را ببرند و به مرحله پلی آف صعود کنند در دور رفت مرحله پلی آف شهرداری گنبد با شهرداری ورامین بازی می‌کند. تیم شهرداری تبریز نیز از صعود به مرحله پلی آف باز ماند.


بیشتر بخوانید:

پیروزی کاله مقابل خاتم / شکست شهرداری تبریز مقابل پیکان در خانه

برنامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال آقایان

عطایی: کیفیت لیگ برتر والیبال پایین آمده است


انتهای پیام/

نتایج هفته ۲۶ لیگ برتر والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.