سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق مطرح کرد؛

برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی تجدیدپذیر با حضور ۵۷ شرکت داخلی و خارجی

ببران گفت: نمایشگاه بین المللی انرژی تجدیدپذیر با حضور ۵۷ شرکت داخلی و خارجی از تاریخ دوم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو، صدیقه ببران رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی، گفت: این رویداد بین‌المللی از تاریخ دوم اسفندماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه تمامی کالا‌ها و خدمات مرتبط با انرژی خورشیدی، انرژی بادی، انرژی زمین گرمایی، بهره‌وری انرژی، بهینه‌سازی مصرف، صرفه‌جویی مصرف برق، صرفه‌جویی مصرف حامل‌های انرژی مانند نفت و گاز، تجهیزات کاهنده مصرف شرکت‌های مشاور مدیریت مصرف، شرکت‌های تولید کننده لوازم روشنایی کم مصرف و شرکت‌های پیمانکار ارائه خواهد شد.


بیشتر بخوانید: هدر رفت ۳۰۰ روز آفتابی در کشور/ مناطق کویری می‌توانند قطب تولید برق کشور شوند


رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق با اشاره به حضور ۵۷ شرکت داخلی و خارجی در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شرکت‌های از ۶ کشور چین، اتریش، آلمان، استرالیا، هلند و ترکیه در این نمایشگاه به ارائه آخرین دستاورد‌های خود در این زمینه خواهند پرداخت.

ببران در پایان گفت: این نمایشگاه طی روز‌های دوم تا پنجم اسفندماه از ساعت ۹ الی ۱۷ میزبان علاقه‌مندان و فعالان حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی خواهد بود.

انتهای پیام/

برگزاری نمایشگاه بین المللی انرژی تجدیدپذیر از دوم تا پنجم اسفندماه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.