سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دریافت خدمات بیش از ۷۹ هزار زن سرپرست خانوار از کمیته امداد خراسان رضوی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی گفت:در ۹ ماهه امسال بیش از ۷۹ هزار زن سرپرست خانوار به دلیل فوت همسر از کمیته امداد استان خدمات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رضا شهرکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به خدمات کمیته امداد استان به ۱۵۵ هزار و ۵۲۹ خانوار معیشت بگیر با جمعیت ۲۶۰ هزار و ۲۳۰ نفر گفت: بیشترین بخش حمایت این نهاد از خانواده‌ها به دلیل فوت سرپرست است.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ هزار و ۵۲۹ خانوار سالمند از کمیته امداد خراسان رضوی مستمری دریافت کرده اند تصریح کرد: در ۹ ماهه امسال ۶۸ هزار و ۴۳۲ خانوار ساکن شهر‌ها و ۸۷ هزار و ۹۷ خانوار ساکن مناطق روستایی هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی با بیان جزئیات تعداد نفراتی که کمیته امداد به آن‌ها خدمت ارائه کرده است گفت: ۷۹ هزار و ۸۷۴ خانواده به دلیل فوت همسر، ۱۸ هزار و ۳۷۳ خانوار به دلیل طلاق، ۴۴ هزار و ۱۳۷ خانوار به دلیل از کارافتادگی سرپرست، پنج هزار و ۶۲۷ خانوار به دلیل بیماری سرپرست، سه هزار و ۲۰۲ خانواده به دلیل زندانی بودن سرپرست و چهار هزار و ۴۹۶ خانوار به دلایل دیگر از کمیته امداد خدمات می‌گیرند.

شهرکی افزود: این نهاد در ۹ ماهه امسال برای ۷۶ هزار و ۳۱۷ خانوار تک نفره، ۴۹ هزار و ۷۷۲ خانوار دو نفره، ۱۸ هزار و ۸۱۵ خانوار سه نفره، هفت هزار و ۴۹۵ خانوار چهار نفره و سه هزار و ۱۳۰ خانوار پنج نفره وبیشتر مستمری ماهانه واریز کرده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد به منظور کمک به امر ازدواج جوانان و فرزندان مددجو علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی به دو هزار و ۹۸۷ مددجو کمک هزینه ازدواج و یا جهیزیه با ارزش کلی بیش از هشت میلیارد تومان بصورت بلا عوض اهدا کرده و آن‌ها زندگی مشترک خود را شروع کردند.

انتهای پیام// ز. م


خدمات کمیته امداد خراسان رضوی به زنان سرپرست خانوار

برچسب ها: کمیته امداد ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.