سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوستانی: بازی مهمی برای هر ۲ تیم بود/ با این بازیکنان در لیگ می مانیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: این دیدار برای ما بازی مهمی بود اما برای پرسپولیس بازی مهمتری محسوب می شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم بوستانی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از شکست مقابل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این دیدار برای ما بازی مهمی بود اما برای پرسپولیس بازی مهمتری محسوب می شد. در نیمه اول توانستیم با بستن فضاها، بازی را کنترل کنیم و نمایش خوبی داشتیم. متاسفانه در نیمه اول یک اخراجی دادیم و مجبور شدیم تا پایان 10 نفره بازی کنیم. چون 10 نفره بودیم می دانستیم که پرسپولیس فشار بیشتری می آورد. 

او در مورد موقعیت هایی که بازیکنان تیمش از دست دادند گفت: زمانی که بازی مساوی بود 2 موقعیت صد در صد گل داشتیم اما به خاطر کم تجربگی بازیکنانمان موقعیت ها را از دست دادیم. پرسپولیس به 3 امتیاز این دیدار احتیاج داشت و  رفته رفته بهتر شد تا در نهایت بازی را با 2 گل توانست ببرد. به تیم پرسپولیس و بازیکنان خودم به خاطر این بازی تبریک می گویم. هفت نفر از بازیکنان ما واقعاً برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند. آنها جوان هستند و 19 سال سن دارند.

بوستانی در مورد اینکه هیچ بازیکن جدیدی در نیم فصل به این تیم اضافه نشده است گفت: ما در فصل نقل و انتقالات فعالیتی نداشته ایم و بازیکن جدیدی به تیم اضافه نشده است، اما تیم پرسپولیس 3، 4 بازیکن خوب جذب کرده است و نتیجه هم گرفته است. تیم پرسپولیس با توجه به شکست هفته گذشته مقابل فولاد خوزستان به این برد نیاز داشت. ما با تیمی  مانند پرسپولیس تفاوت زیادی داریم. فکر می کنم با این بازیکنان می توانیم تیم را در لیگ نگه داریم.

بوستانی در مورد اینکه با توجه به اختلاف امتیاز زیادی که به وجود آمده چگونه می خواهد تیم را در لیگ حفظ کند گفت: تا الان فقط 3 بازی از نیم فصل اول را پشت سر گذاشته ایم و اگر بتوانیم 50 درصد از بازی های باقی مانده را کسب کنیم می توانیم در لیگ بمانیم. فاصله امتیاز ما با رقبایمان زیاد نیست و اگر آن 6 امتیاز از ما کم نمی شد این اختلاف بسیار کمتر بود و می توانستیم رقابت نزدیک تری با تیم های پایین جدول داشته باشیم. با یکی دو برد به جدول باز خواهیم گشت. 


بیشتر بخوانید: 

 خلیلی: وضعیت پرسپولیس هر روز بهتر از دیروز می‌شود/ صدور بیانیه نشان دهنده ناراضی بودن باشگاه‌ها است

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب

خوردبین: بهتر است باز هم یک خارجی سرمربی تیم ملی ایران شود/ پرسپولیس بهترین تیم برای برانکو است


انتهای پیام/

صحبت های بوستانی بعد از شکست مقابل پرسپولیس

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.