سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه فرهنگی؛

«تن تن و سندباد» اثری در تقابل با تهاجم فرهنگی غرب/ سینما‌های کشور دچار «سوءتفاهم» شدند

تعطیلات آخر هفته فرصتی برای بودن کنار خانواده و تجربه یک فضای فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «سوءتفاهم» که در جشنواره فجر سال گذشته در پنج رشته کاندیدای سیمرغ بلورین شده بود، هفتمین اثر احمدرضا معتمدی است و با بازی مریلا زارعی، پژمان جمشیدی، هانیه توسلی، کامبیز دیرباز، مهدی فخیم زاده و اکبر عبدی پاییز سال گذشته فیلمبرداری شد.

تئاتر آخر هفته

موزیک - فیلم - تئاتر «سمفونی گاو» به نویسندگی و کارگردانی محسن احتشامی از ۲۵ بهمن تا ۲۵ اسفند در تماشاخانه سیمرغ از ساعت ۲۰:۳۰ به روی صحنه می‌رود.

موزیک، فیلم، تئاتر سمفونی گاو تنها یک بازیگر دارد و ارسطو خوش‌رزم در آن ایفای نقش می‌کند و گروه ارکستری به سرپرستی و خوانندگی محمد پورجعفری وی را همراهی می‌کنند.

این کار، اثری متفاوت و تلفیقی از تئاتر، فیلم و موسیقی است و از ترکیب چند هنر بهره گرفته تا به انتقال بهتر مفهوم به مخاطب و لذت بیشتر او کمک کند.

کتاب آخر هفته

چاپ سی و پنجم کتاب «تن تن وسندباد» اثر محمد میرکیانی در شمارگان ۴۴۰۰نسخه در انتشارات قدیانی منتشر شد. رمان تن تن و سندباد نخستین رمان درباره تهاجم فرهنگی است که برای آگاهی بخشی به نوجوانان درباره این موضوع مهم به رشته تحریر در آمد.

کتاب «تن‌تن و سندباد» اثری خیالی و استعاری از تقابل دو شخصیت تن‌تن و سندباد به نمایندگی از دو فرهنگ غرب و شرق است.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «فارنهایت ۴۵۱» به کارگردانی رامین بحرانی، جمعه ۲۶ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، تئاتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.