تعطیلات آخر هفته فرصتی برای بودن کنار خانواده و تجربه یک فضای فرهنگی است.

در «اتاق تاریک» چه می‌گذرد؟/ «راه و رسم سفر» را از افق ببینیدبه گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد؛ اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «اتاق تاریک» به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی به تازگی بر پرده سینما‌های کشور آمده تا پس از کسب آرای داوران و تماشاگران و منتقدان در جشنواره سی‌وششم فجر، بتواند با فروش گیشه آرای مردمی را نیز کسب کند.

حجازی سه سال بعد از آخرین ساخته اش «مرگ ماهی» امسال با «اتاق تاریک» در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر حاضر شد.

‌‎ساره بیات، ساعد سهیلی، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، محمد امامی، رضا احمدی، ژیلا دایی با معرفی سید علیرضا میرسالاری بازیگران «اتاق تاریک» هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آن‌ها را در مواجهه با مسائل جدیدی قرار می‌دهد.

تئاتر آخر هفته

نمایش «به دنیا خوش آمدید» به نویسندگی و کارگردانی پارسا ذوالفقاری است و در آن سحر احسانی، زهرا ایران نژاد، غزال راه آورد، مهسا سیاری، فرشاد فعال، غزال قربانی، صادق کاهانی، حسین لطفی، نیما میرزا حسین، امیررضا نظری به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش از ۱۸ آذر تا ۵ دی ماه ۱۳۹۷ در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می‌رود.

فیلم‌تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «راه و رسم سفر» به کارگردانی حمید نعمت الله، جمعه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

ثریا قاسمی، آزیتا لاچینی و پوراندخت مهیمن در فیلم سینمایی «راه و رسم سفر» ایفای نقش کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: تئاتر ، سینمای ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.