سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت جدی بر بازار و تامین کالای شب عید باید با جدیت انجام شود

استاندار زنجان گفت : استمرار نظارت ها و مراقبت از بازار بویژه در ایام پایانی سال ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، استاندار زنجان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت:با توجه به کارشکنی‌ها و تلاش دشمنان در اِعمال تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی به ملت ایران، انتظار می‌رود که مرغداران، دامداران، کشتارگاه‌ها، صاحبان صنوف و بازاریان همراهی بیشتری با مردم داشته باشند.

حقیقی افزود: ملت ایران علیرغم مشکلات اقتصادی و معیشتی حضوری گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی داشته‌اند.

وی ادامه داد: پیام مردم ایران در روز ۲۲ بهمن با همراهی و حمایت خود از نظام جمهوری اسلامی این بود که علیرغم مشکلات در راه انقلاب و آرمان‌های آن ایستادگی می‌کنیم، ولی مسئولین و مدیران باید با ارائه طرح‌های موثر و عملیاتی از اِعمال فشار‌های مضاعف به مردم بویژه اقشار آسیب پذیر بکاهند.

استاندار زنجان تصریح کرد :مدیران باید همچون سرباز، در مقابل هجمه‌ها و تحریم‌های ظالمانه دشمنان از مردم دفاع کنند و اجازه ندهند فشار بیشتری به مردم وارد شود.

حقیقی ادامه داد: بزرگترین وظیفه همه حفظ آرامش جامعه است و تلاش همه باید فراهم نمودن بستری آرام برای زندگی مردم در جامعه باشد.

وی گفت: استمرار نظارت‌ها و مراقبت از بازار بویژه در ایام پایانی سال ضروری است و نظارت جدی بر بازار و تامین کالای شب عید باید با جدیت انجام شود.

در زمان برگزاری نمایشگاه‌هایی نظیر نمایشگاه بهاره در زنجان باید اقلام اساسی و مورد نیاز مردم با قیمت مناسب عرضه شود تا برای مردم سودمند باشد.

انتهای پیام/ن
 

حمایت مدیران و همراهی صاحبان صنوف با مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.