سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امهال اقساط سررسید ۷۱۰۶ کشاورز کرمانشاهی به مدت سه سال

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: از امهال اقساط سررسید ۷۱۰۶ کشاورز کرمانشاهی به مدت سه خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : اقساط سررسیده امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده انجام شدکشاورزان خسارت دیده از خشکسالی و سرمازدگی براساس ماده ۳۳ قانون ششم توسعه از تاریخ یکم آبان ماه سال ۹۷ تا ۲۸ اسفندماه ۹۸ به مدت سه سال امهال شد.

وی با اشاره به وقوع حوادث طبیعی مثل خشکسالی و سرمازدگی در سال زراعی ۹۶ در استان کرمانشاه، گفت : با توجه به وقوع این حوادث طبیعی اقساط سررسید ۷۱۰۶ کشاورز استان به مدت سه سال امهال شد.

وی کل تسهیلات مشمول امهال را ۶۴۰ میلیارد تومان دانست و گفت: هزینه امهال دولت ۴۰ میلیارد تومان است که تسهیلات از ۸ میلیون تومان تا ۴۰ میلیون تومان کشاورزان را پوشش می‌دهد که به بانک‌های عامل اعلام شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه سررسید اقساط مهر ۹۶ تا اسفندماه ۹۷ برای تسهیلات ۸ تا ۴۰ میلیون تومانی است، بیان کرد: البته کشاورزان به بخش مشمول امهال توجه داشته باشند تا شاهد انباشت اقساط معوق شده نباشیم.

بالایی با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰۰ خودروی آسیب دیده در زلزله ۷.۳ ریشتری سال گذشته که مورد ارزیابی اولیه قرار گرفتند، بیان کرد: با موافقت هیئت وزیران تسهیلات قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون ریالی برای این تعداد خودرو خسارت دیده پرداخت می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اقساط سررسیده امهال وام‌های کشاورزان خسارت دیده انجام شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.