سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش رتبه بیکاری در استان ایلام

استاندار ایلام گفت:نرخ بیکاری در استان ایلام نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده و هم اکنون نرخ بیکاری حدود ۱۰/۶ درصد است و از رتبه ۱۵ به رتبه ۲۳ در کشور رسیده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی اظهار داشت: نرخ بیکاری در ایلام  نسبت سال گذشته بسیار پایین آمده است،هم اکنون نرخ بیکاری حدود ۱۰/۶ درصد است و از ۱۵ به استان   بیست و سوم رسیده است.

 

 


وی افزود: به دنبال این هستیم مشکلات پتروشیمی مهران، پتروشیمی دهلران و هلیلان را حل کنیم که باعث تحول در اشتغال استان می‌شود.
سلیمانی دشتکی اظهار داشت: کوتاهترین مدت باید بازارچه‌های مرزی چنگوله و چیلات را بازگشایی کنیم، زیرساخت‌های این دو بازارچه هم اکنون آماده است.


وی تصریح کرد: طی جلساتی با وزیر راه و شهرسازی داشتیم فاز اول راه آهن ایلام تا قبل از عید آغاز و استارت زده شود.
استاندار ایلام عنوان کرد: ۱۷ کیلومتر خط ریلی از حدود ۷۰ کیلومتر تا اسلام آباد مطالعه و انجام گرفته است با دستور وزیر این ۱۷ کیلومتر به پیمان گذاشته می‌شود.


استاندار ایلام بیان داشت: همچنین طی مجوزی که از دولت گرفته شد، جاده مهران- دهلران- اندیمشک به صورت چهارخطه می‌شود ، همچنین جاده ایلام- مهران به نجف حداقل به صورت چهارخطه و اگر ممکن باشد به صورت آزادراه انجام گیرد.

 

 

انتهای پیام/ع

کاهش نرخ بیکاری در استان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.