سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایستادگی در مسیر شهدا شکستی دیگر را برای دشمن رقم خواهد زد

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: حیله‌ها و تهدید‌های دشمن با ایستادگی در خط و مسیر شهدا به شکستی دیگر تبدیل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید نیاستی در شهرستان رامسر، گفت: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی و الهی است.

وی با بیان اینکه شهداء عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند، گفت: امروز امنیت حاکم بر جامعه و پیشرفت‌های علمی، فن آوری و اقتصادی کشور محصول فداکاری و اخلاص شهداست.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، با اشاره به اینکه خانواده‌های شهداء بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب اند، افزود: خانواده شهداء مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم شهداء و خانواده شهداء یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسؤولان است.

سرهنگ مفخمی خانواده شهدا و جانبازان را سرمایه‌های عظیم کشور دانست و گفت: اکنون همه ما باید خود را مسئول حراست از دستاورد‌های انقلاب، که در حقیقت دستاورد خون شهیدان ماست، بدانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

 

خانواده‌های شهداء؛ سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری در دیدار با خانواده‌های شهیدان ابراهیم برزگر و وجیه الله رشید پور این شهرستان، گفت: خانواده شهدا بزرگترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی و مردم هستند.
وی افزود: امروز بزرگترین مسئولیتی که بر دوش همه نهاده شده، ادامه دادن راه شهداست.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهداء نماد صبر، استقامت و پایداری در جامعه هستند، گفت: خانواده شهداء بزرگترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی و مردم هستند.

سرهنگ صفر پور افزود: حفظ ارزش‌های شهداء از وظایف اصلی است و بایستی این فرهنگ با ارزش همچون میراثی گران بها سینه به سینه به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی گفت: دیدار با خانواده معظم شهداء و تکریم آنان مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف مسئولان برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به مردم و نظام اسلامی است.

در پایان با اهداء هدایایی از صبر و استقامت خانواده‌های این شهیدان والامقام قدردانی شد.

 

 

 

انتهای پیام/آ

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.