خانواده معظم شهدا و جانبازان مایه سربلندی و افتخار ایران اسلامی اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در دیدار با خانواده جانباز مهدی اسماعیلی،گفت: صبر و استقامت جانبازان موجب سربلندی و افتخار ایران اسلامی است.

وی افزود: جانبازان سرافراز با از خود گذشتگی همواره امید و انگیزه را به جامعه تزریق کرده اند ما نیز باید در پیروی از اهداف و آرمان‌های آنان، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از خانواده‌های گرانقدر جانبازان و شهدا کوشا باشیم.

خانواده شهدا مایه سربلندی ایران اسلامی

 

توجه به خانواده شهدا و جانبازان توجه به همه ارزش هاست

سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در دیدار با جانباز مهدی دخت، با اشاره به اینکه صبر و استقامت جانبازان موجب سربلندی و افتخار اسلام است، گفت: شما جانبازان سرافراز با از خود گذشتگی همواره امید و انگیزه را به جامعه تزریق کرده اید.

وی با بیان اینکه حفظ آرمان‌های شهداء وجانبازان و ادامه راه آنان مهم‌ترین تکلیف نسل امروز است، افزود: توجه به خانواده شهداء و جانبازان توجه به همه ارزش هاست.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: روحیه ایثار و از جان گذشتگی، از باور‌های دینی و اعتقادات قلبی انسان‌های پاک و خدایی نشأت می‌گیرد که تداوم این روحیه راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است.

خانواده شهدا مایه سربلندی ایران اسلامی

راه شهداء جانفشانی در راه اعتلای دین و عدالت است

سرهنگ غلامحسین رمضان نژاد فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در دیدار با خانواده شهیدان نصر وصالی و هادی محمدی با گرامی داشت یاد و خاطره شهداء، گفت: آنچه که باعث شده تا ارزش‌ها به کشور برگردد شهداء بودند که با جانفشانی، ایران اسلامی را در سطح دنیا به عنوان کشوری اخلاق مدار، ارزش محور و عدالت خواه به جهانیان معرفی کردند.

وی ادامه داد: شهداء شمع و چراغ این ملت و انقلابند که با نثار خون پاک خود، نهال انقلاب را آبیاری و به ثمر رساندند.

سرهنگ رمضان نژاد با اشاره به اینکه شهدا رمز پیروزی انقلاب اسلامی و مایه سربلندی و افتخار ملت ایران هستند، افزود: همه ما مدیون خون شهداء و خانواده آن‌ها هستیم و راهشان را ادامه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی فریدونکنار هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شهداء را ارتقاء روحیه و گرفتن درس صبر و استقامت از آنان عنوان کرد و گفت: شهداء در نماد صبر و استقامت الگوی مناسبی برای مردم هستند و اجر خانواده معظم شهدا کمتر از شهادت نیست.

خانواده شهدا مایه سربلندی ایران اسلامی

انتهای پیام/آ

برچسب ها: شهدا ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار