فرمانده انتظامی مازندران گفت: خانواده شهدا پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و معنویت در جامعه اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده معظم شهید بدوی در شهرستان جویبار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام امنیت ایران اسلامی، گفت: ما هر چه داریم از خون پاک شهیدان است، شهیدانی که با ایمان و تقوای الهی به جنگ با اهریمان رفتند و خالصانه به شهادت رسیدند تا ما در امنیت و آسایش زندگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهیدان با تاسی از انبیا و اولیای الهی درس جهاد، ایثار و شجاعت را به همگان آموختند، افزود: تمامی جوانان و نوجوانان ما باید از فداکاری ها، رشادت‌ها و صبر و ایستادگی این بزرگمردان الگوبرداری کنند چرا که شهدا بهترین الگوی واقعی جامعه ما هستند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه استقلال و آزادی ما نتیجه پایمردی و جانفشانی‌های شهدای سرافراز است، گفت:خانواده شهدا و جانبازان دارای قلبی سرشار از ایمان و روحی بزرگ هستند.

فرمانده انتظامی مازندران خانواده شهدا را پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و معنویت در جامعه دانست و افزود: ادامه دادن راه و هدف شهدا باید در رأس همه امور قرار گیرد.

وی گفت: اگر دشمنان ایران اسلامی با تمام تجهیزات مدرن خود و ماهیت قلدرمابانه نمی‌تواند با ایران اسلامی مقابله کنند و آسیبی به آن برسانند به خاطر این است که فرهنگ شهادت و ولایتمداری در کشور ما نهادینه شده است.

خانواده شهدا پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و معنویت +تصاویر

خانواده شهدا پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و معنویت +تصاویر

 

جانبازان با نثار اعضای خود کلمه ایثار را معنا کردند

فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با جانباز سرافراز مجتبی آموزگار، گفت: جانبازان مظهر گذشت، صبر و استقامت و مایه عزت ملت ایران هستند.

وی جانبازان را اسوه‌های صبر و استقامت در پاسداری از ارزش‌ها و خدمت به آن‌ها را مایه افتخار ملت ایران دانست و افزود: جانبازان با نثار اعضای بدن خود کلمه ایثار را به درستی معنا کردند.

سردار میرفیضی گفت: جامعه اسلامی هر خدمتی که به جانبازان و خانواده معظم شهدا ارائه دهد باز هم جوابگوی زحمات و فداکاری‌های این بزرگواران نیست چرا که جانبازان نماد باور‌های اصیل اسلام و انقلاب هستند و رسیدگی به مشکلات جانبازان و خانواده‌های آنان وظیفه همه مسئولان نظام است.

 

خانواده شهدا پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و معنویت +تصاویر

 

انتهای پیام/آ

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.