سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۴ بهمن، برگزاری دوره آموزشی تشریفات در روابط عمومی

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه گفت: دوره آموزشی اصول تشریفات در روابط عمومی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اصحاب رسانه ۲۴ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عباس تقی زاده مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: دوره آموزشی اصول تشریفات در روابط عمومی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اصحاب رسانه ۲۴ بهمن ماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع آموزش فنی و حرفه‌ای این استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره آموزشی به همت انجمن روابط عمومی استان کرمان و با همکاری استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل فنی و حرفه‌ای و شرکت گل گهر به مدت یک روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ عصر برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: مدرس این دوره دکتر احمد یحیایی ایله‌ای مدرس دانشگاه، نویسنده کتاب‌های اصول و آداب تشریفات و مدیریت تشریفات است که به تعداد ۲۴ ساعت به شکل نظری و کار تحقیقی در کرمان برگزار خواهد شد.

نقی زاده هدف از برگزاری این دوره را ارتقا دانش و مهارت‌های تشریفات در روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، قضایی، نهاد‌های دولتی و عمومی در سطح استان، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها عنوان کرد و افزود: این دوره ادامه داشته تا مقوله تشریفات در روابط عمومی‌ها جدی‌تر و علمی‌تر شود.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با اشاره به برگزاری دوره تشریفات در روابط عمومی گفت: آگاهی از شیوه‌ها و پروتکل‌های تشریفات در سمینارها، همایش ها، دیدارها، سفرها، ملاقات‌ها و نشست‌ها بویژه در عصر کنونی اهمیتی مضاعف یافته است.

به گفته مشاور رسانه‌ای استاندار کرمان ساماندهی و مدیریت تشریفات از وظایف روابط عمومی است و اجرای اصول علمی و صحیح تشریفات، منجر به برنامه ریزی بهتر، رضایت افزونتر و ارتباطات موثر می‌شود.

تقی زاده در ادامه نظارت و صدور گواهینامه را از سوی مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی دانست و گفت: شرکت در این دوره با توجه به حمایت مالی ادارات کل روابط عمومی استانداری، اداره کل فنی و حرفه‌ای و شرکت گل گهر بدون هزینه است و صرفاً چنانچه فردی علاقه‌مند به اخذ گواهینامه معتبر از مدیریت آموزش و پژوهش‌های توسعه آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی باشد باید هزینه گواهینامه را به مرکز آموزش پرداخت کند.

انتهای پیام/س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.