سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی جامعه روحانیت مبارزکشور در یاسوج؛

افتخارات انقلاب در منطقه قابل تقدیر است /قدرتها در برابر عظمت ایران زانو زده اند

سخنگوی جامعه روحانیت مبارزکشور گفت: مدیران و خدمت گزاران این نظام در طول تاریخ انقلاب به میدان آمده اند و از نخبگان حمایت کردند تا به اینجا رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارزکشور درجمع مردم شهر یاسوج درراهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۹۷ گفت:این انقلاب، رهبری، رییس جمهور، نمایندگان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با انتخاب مردم تعیین شده اند.

وی افزود: ایران جز شش کشوری است که ماهواره بر دارد و در خیلی از حوزه‌های جز ۱۰ کشور برتر جهان است.

مصباحی مقدم بیان کرد: کجا همسایگان ما این افتخارات را به دست آورده اند. مدیران و خدمت گزاران این نظام در طول تاریخ انقلاب به میدان آمده اند و از نخبگان حمایت کردند تا به اینجا رسیده ایم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارزکشور گفت: مسوولان و برنامه ریزان مملکت باید تلاش کنند و کم و کاستی‌ها را برای مردم برطرف کنند.

وی با بیان اینکه ملت در حالی ۴۰ سالگی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گفتند و وارد دهه‌ی پنجم انقلاب شدند که نظامشان یک نظام برخاسته از اراده‌ی مردم است و قله‌های بلند استقلال و آزادی را یکی پس از دیگری فتح کرده اند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه قدرت‌های شیطانی انواع محدودیت‌ها و محرومیت‌ها را برای جمهوری اسلامی ایران تدارک دیدند اضافه کرد:در طول ۴۰ سال با هدایت امام خمینی ره ورهبری فرزند خلفش و همچنین همراهی ملت، جهان امروز شاهد عظمت جمهوری اسلامی ایران هستند.

درپایان این راهپیمایی همچنین زارعی نمایده‌ی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همیشه در صحنه‌ی استان امروز با پیوستن به موج خروشان ملت بار دیگر با امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر بیعت کردند.

وی شکوه امروز قدرت ایران را نتیجه مبارک پایداری ملت در برابر همه توطئه‌ها و فشار‌ها دانست.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ایی در ۸ بند قرائت و با تکبیر حاضران مفاد آن به تایید رسید.

انتهای پیام/غ

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن 97 تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

www.yjc.ir/fa/news/6829117

جهان شاهد عظمت جمهوری اسلامی ایران

 

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.