سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشت نیشکر تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان از ادامه عملیات برداشت نیشکر تا اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

محمود شمیلی، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه عملیات برداشت نیشکر از روز‌های گذشته آغاز شده و محصول برداشت شده برای تولید شکر به کارخانه ارسال می شود، گفت: این عملیات تا اردیبهشت ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

وی به بارش‌های باران قابل ملاحظه در سال جاری اشاره کرد و بیان داشت: این بارش‌ها تاثیر مطلوبی بر کشت این محصول گذاشت، ضمن اینکه بارش باران سبب موقف شدن عملیات برداشت و تاخیر در آن می‌شود.

شمیلی تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار هکتار زمین در اختیار ۷ واحد کشت و صنعت قرار دارد.

این مقام مسئول اذعان داشت: با توجه به کمبود باران در سال گذشته و خشکسالی، میزان برداشت در سال جاری قابل پیش بینی نیست و بعد از برداشت محصول، کاهش یا افزایش تولید نیشکر مشخص می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در ورود این شرکت درخصوص ترمیم سیل بند‌ها در مناطق مختلف استان اشاره و اظهار کرد: شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در راستای فعالیت‌ها و وظایف اجتماعی خود در با اعزام تجهیزات و نیرو‌های انسانی کمک قابل توجهی در ترمیم سیل بند‌ها در اهواز، شادگان، خرمشهر، رفیع و بخش شعیبیه شوشتر ارائه داد.

انتهای پیام/گ

آغاز عملیات برداشت نیشکر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.