مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی از افزایش 70 هزار تنی برداشت نیشکر در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گودرز مراد سلطانی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی با اشاره به پایان عملیات برداشت نیشکر، بیان داشت: 83 هزار تن شکر سفید در این شرکت تولید شد که این رقم از زمان شروع به کار مجتمع در سال 1383 تاکنون بی سابقه است.

وی با بیان اینکه این میزان تولید شکر از برداشت 750 هزار تن نیشکربدست آمده است، تصریح کرد: 8 هزار و 200 هکتار از اراضی این شرکت به کشت نیشکر اختصاص یافته بود.

مراد سلطانی اذعان داشت: برداشت نیشکر در شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی در سال زراعی 97-96 در مقایسه با سال زراعی قبل 70هزار تن افزایش نشان می دهد رکورد برداشت و تولید در این شرکت شکسته شد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی اظهار کرد: با تلاش کارکنان پرتلاش این شرکت و برنامه ریزی منسجم، تولید شکر با ضریب استحصال 11 درصد در شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی محقق گردید.

گفتنی است؛ شرکت و صنعت نیشکر سلمان فارسی از واحدهای هفت گانه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان در کیلومتر 40 جاده اهواز - آبادان واقع شده و بهره برداری از آن در سال 1383شروع است.

انتهای پیام/گ

افزایش برداشت نیشکر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.