سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت ادارات، نهاد‌ها و شخصیت‌های سیاسی اصفهان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

شخصیت‌های سیاسی و ادارات مختلف استان اصفهان و اقلیت‌های دینی در بیانیه‌هایی جداکانه مردم را به حضور پرشور در یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مجمع نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، حضرات آیات طباطبائی‌نژاد، مهدوی، مقتدائی، نمازی و عبداللهی با صدور بیانیه‌ای مردم را به شرکت در راهپیمایی  ۲۲ بهمن دعوت کردند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی، چون سیلی عظیم و خروشان و پرشتاب در حرکت است و با اقتدار شگفت‌انگیز تمام سد‌هایی را که استکبار جهانی در مقابل آن قرار داده و می‌دهد، درهم می‌شکند.

در این بیانیه همچنین مطرح شده است: مردم بصیر و هوشیار ما که با پرچمداریِ پیشوای بزرگ خود، امام خمینی (ره) و با تکیه بر مکتب اهل بیت (ع) این نظام الهی را تأسیس کردند، هر ساله خود و فرزندانشان با حضور در مراسم بزرگداشت آن، با نشاط و قاطعیت به جهان اعلام می‌دارند ما به انقلابمان ایمان داریم و به آن وفاداریم و به پای آن ایستاده‌ایم.

در بیانیه مجمع نمایندگان مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری همچنین آمده است: ۲۲ بهمن که امسال با ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) تقارن دارد، روز نمایش وحدت ملی و همدلی بیش از ۸۰ ملیون مردم ایران است؛ روز ایستادگی و دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

بیانیه‌  مجمع نمایندگان استان برای شرکت در راهپیمایی

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به نمایندگی از نمایندگان استان دربیانیه‌ای از مردم استان اصفهان به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است: مردم شریف و شهید‌پرور استان اصفهان همواره در طول انقلاب و قبل از آن برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیشگام بوده اند؛ در ۸ سال دفاع مقدس جوانان خود را تقدیم انقلاب کردند.

در پیروزی قبل از انقلاب، اصفهان اولین شهری بود که در آن حکومت نظامی اعلام شد

همچنین در فتنه سال ۱۳۸۸ مردم با بصیرت اصفهان یک روز جلوتر از مردم ایران یعنی در ۸ دی ماه، انزجار و نفرت خود را ازکسانی که درصدد براندازی نظام بودند، اعلام کردند.

در ادامه بیانیه مجمع نمایندگان استان اصفهان آمده است: اکنون در آستانه چلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کمال انقلاب رسیده ایم و ضروری است تا مردم مومن و انقلابی به منظور گرامیداشت دستاورد‌های خطیر در عرصه‌های مختلف، تقویت نقاط قوت و ترمیم کژی‌ها در مدیریت زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی، در جشن ۴۰ سالگی انقلاب حضور پررنگ داشته باشند.

در این بیانیه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همبستگی میان گروه‌های مختلف سیاسی، مردم و مسئولین اشاره شده و آمده است: راهپیمایی ۲۲ بهمن بهترین فرصت برای ایجاد وحدت بین اقشار مختلف مردم و مسئولان نظام است؛ ما در این چند سال شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها بوده ایم و امسال نیز مردم شریف استان اصفهان با وجود مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی، به انقلاب پایبند هستند و جواب دندان شکنی به ترامپ و هم‌پیمانانش، آل سعود خبیث و کسانی که برای براندازی این نظام نقشه کشیده اند، می‌دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان از مردم دعوت کرد تا با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به جهانیان اثبات کنند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد گفت:: دشمنان بسیار روی این روز مانور داده اند و حتی گفته اند که اجازه نمی‌دهند چهلمین سال انقلاب را جشن بگیرند و ما باید به کوری چشم آن‌ها جشن مفصلی در این روز برپا کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان توصیه کرد مردم روستا‌ها نیز به خیابان‌ها بیایند، چون رسانه‌های بیگانه به وسیله ماهواره‌ها میزان جمعیت را رصد می‌کنند تا ببینند آیا توانسته اند با راه اندازی جنگ نرم و فرهنگی خود، مردم را از انقلاب جدا کنند یا نه؟ و باید به آن‌ها فهماند که شکست خورده اند و مایوسشان کرد که هیچگاه نمی‌توانند مردم را از نظام جدا کنند.

بیانیه جامعه زرتشتیان برای حضور در راهپیمایی

موبد زرتشتیان اصفهان با اشاره به فراررسیدن ۲۲ بهمن گفت: زرتشتیان اصفهان نیز با حضور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ثابت خواهند کرد، که به این آرمان وفادار هستند.

بهزاد نیک دین افزود: دوستی و وحدت قومیت‌ها و مذاهب در خانواده بزرگ ایران همیشه زبان زد و پا برجا بوده و بار دیگر با حضور در جشن پیروزی انقلاب این وحدت را به رخ بدخواهان این سرزمین خواهیم کشید.

وی از مسوولان نیز خواست: تا در این شرایط سخت اقتصادی پیش از گذشته با مردم همسو باشند و مشکلات کشوررا با همکاری نخبگان و جوانان این مرز و بوم برطرف کنند.

کلیمیان اصفهان فردا شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر خواهند داد

رییس انجمن کلیمیان اصفهان گفت: جامعه کلیمیان اصفهان بار دیگر با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن وفاداری خود به جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهند کشید.

صیون ماه گرفته افزود: ما کلیمیان در کنار دیگر هموطنان ایرانی یک صدا در جشن پیروزی انقلاب اسلامی پایبندی خود به آرمان مقدس جمهوری اسلامی ایران را اعلام خواهیم کرد.

ارامنه اصفهان همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی 22 شرکت می کنند

نماینده ارامنه اصفهان و جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: ارامنه با تمام وجود در خدمت این انقلاب هستند و در حد توان و بضاعت خود همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند.

ژرژیک آبرامیان افزود: انقلاب اسلامی نظریه ای را مطرح کرد که مبتنی بر مبارزه با ظلم، حق طلبی، عدالت و کرامت انسان هاست و این نظریه از سوی بسیاری از ملت های آزاده و حق طلب جهان مورد استقبال قرار گرفته است .

وی گفت : ارامنه در سخت ترین شرایط از جمله جنگ تجمیلی در کنار مردم ایران بوده اندو با تقدیم فرزندان خود از ناموس این کشور دفاع کردند .

دعوت امام جمعه کاشان از مردم برای شرکت در راهپیمایی

آیت الله نمازی با اشاره به اينكه در روز22 بهمن هيچ كس نبايد در خانه بماند مگر افرادي كه توانايي حضور در راهپيمايي را ندارند گفت: ملت بزرگ و قهرمان ايران اسلامي در روز 22 بهمن امسال پاسخ كوبنده اي به دولتمردان آمريكايي و ياوه گويي هاي آنان خواهند داد.
امام جمعه کاشان 22 بهمن را روز تجلی اقتدار ، عزت و سربلندی ملت ایران دانست و گفت : مردم ما بار دیگر در یوم الله 22 بهمن دشمنان را خوار و ذلیل می کنند.

 

انتهای پیام /س

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.