دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت:بنیاد نصف جهان برای رفع مشکلات کلان استان اصفهان در تهران راه اندازی شده است.

راه اندازی بنیاد نصف جهان برای رفع مشکلات استان اصفهان به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا امروز در همایش تجلیل از مدیران شاخص و پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در این بنیاد مشکلات استان اصفهان به صورت راهبردی مطرح و برای رفع آن تصمیم گیری می‌شود.

وی افزود: این بنیاد با محوریت آیت الله سید یوسف طباطبایی و آیت الله العظمی حسین مظاهری، بصورت راهبردی فعال است.

صفوی ۲۰۰ نخبه استانی و ۱۰ هزار اصفهانی مقیم تهران را از فعالان این بنیاد برشمرد و تاکید کرد: با حضور در این بنیاد زمینه رفع مشکلات استان فراهم شود.

مشاور رهبر معظم انقلاب به تمدن سازی مردم ایران در دوران حکومت صفوی اشاره کرد و گفت: دومین مرحله تمدن سازی به رهبری امام خمینی و امام خامنه‌ای در حال شکل گیری است و تا ۵۰ سال آینده جهان شاهد فرهنگ و تمدن جدید ایرانی و اسلامی خواهد بود.

سردار رحیم صفوی از مشکلات پدید آمده برای کشور و بروز سختی‌ها برای مردم سخن گفت و افزود: مردم هوشمند ایران با حضور آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ دشمنان را خواهند داد.

استاندار اصفهان هم در این همایش خطاب به پیشگامان انقلاب گفت: ما به این موضوع واقفیم که استکبار هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اما در ۴۰ سالگی انقلاب، مراقبت از آفت‌های احتمالی آن ضروری است.

عباس رضایی، تجمل گرایی، تحجر طلبی، تفرقه و نفوذ اندیشه‌های بیگانه را در انقلاب از آفت‌های موجود دانست و تاکید کرد پیشگامان انقلاب اسلامی با روشنگری جوانان، آنان را از آنچه بر کشور گذشت و آنچه بدست آوردیم آگاه کنند.

وی تفکر نا امیدی و یأس از رحمت الهی در خدمت رسانی به مردم را آسیب مدیریتی برخی از مسوولان بیان کرد و گفت: وجود ۴۰۰ سردار و ۲۳ هزار شهید در این استان بار مسوولیت مدیران استانی را دو چندان می‌کند.

رضایی به نقل از مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۴ هزار وصیت نامه شهید به دست ما رسیده است که نقطه اشتراک همه آن‌ها تأکید بر حفظ وحدت و پیروی از ولایت فقیه است.

در این همایش از برخی مدیران انقلابی استان و پیشگامان انقلاب اسلامی تجلیل شد.

همچنین در پایان این همایش کتاب زمزمه محبت نوشته استاد رضا جدیدی از ۶۰ سال خاطره و تجربه دوران خدمتش در تدریس به دانش آموزان رونمایی شد.

انتهای پیام/م

 

تا ۵۰ سال آینده جهان شاهد فرهنگ و تمدن جدید ایرانی و اسلامی خواهد بود

برچسب ها: آمریکا ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.