سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ازدواج جوانان نیازمند خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به مناسبت دهه فجر امسال ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تأمین جهیزیه زوج‌های کمیته امداد استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه ۴۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد با دریافت کمک‌ هزینه ازدواج راهی خانه بخت می‌شوند ، گفت:به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تأمین جهیزیه زوج‌های تحت حمایت این نهاد اختصاص یافت.

وی افزود: سرانه جهیزیه برای هر دختر متوسط دونیم میلیون تومان است که علاوه بر آن وامی تا سقف پنج میلیون تومان نیز به‌صورت قرض‌الحسنه توسط کمیته امداد خراسان شمالی و کمک‌های مردمی به این افراد ارائه می‌شود.

الهی راد گفت: در ۱۰ ماهه امسال حدود هزار نفر از زوج‌های تحت حمایت این نهاد با دریافت کمک‌هزینه ازدواج راهی خانه بخت شدند که در این زمینه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی ، کمیته امداد و صدقات و زکات هزینه شده است.

وی اظهار کرد: این نهاد علاوه بر پرداخت کمک هزینه ازدواج ، کلاس‌های آموزشی و اردو‌های فرهنگی باهدف ارتقای آگاهی در زمینهٔ ازدواج و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌صورت فردی و گروهی به مددجویان تحت حمایت برگزار می‌کند و همچنین در بخش‌های اعتیاد ، مهارت‌های زندگی ، فرزند پروری و تحکیم بنیان خانواده نیز کارگاه‌های آموزشی برای این خانوار‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ب 

  امسال هزار زوج جوان با حمایت کمیته امداد خراسان شمالی زندگی مشترک را آغاز کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.