سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست معاون فرمانداری دشت آزادگان با معاونت بهره برداری و مسئول امور فاضلاب استان خوزستان

نشست معاون فرمانداری دشت آزادگان با معاونت بهره برداری و مسئول امور فاضلاب استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زاهد فردوس پناه، معاون فرماندار دشت آزادگان با توجه به مشکلات عدیده‌ای که فاضلاب شهرستان دشت آزادگان و علل الخصوص شهر سوسنگرد دارد در نشستی با قنواتی، معاون بهره برداری آب و فاضلاب استان و همچنین معصومی، مسئول امور فاضلاب استان در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن تاکید بر رفع سریع مشکلات فاضلاب شهر سوسنگرد، از کمبود‌ها و معضلات آب شرب در نقاط مختلف شهر‌ها و روستا‌های شهرستان گلایه کرد.

وی در این جلسه بر ضرورت تامین آب با رعایت استاندارد‌های بهداشتی برای شهروندان تاکید کرد و آن را مسئله‌ای دانست که می‌بایست همواره مدنظر بوده و بدون کم و کاست باید انجام گیرد.

فردوس پناه در ادامه جلسه با ابراز نارضایتی از وضعیت فاضلاب شهر سوسنگرد افزود: سرریز فاضلاب‌های شهر سوسنگرد در کوچه و خیابان‌های و علل الخصوص بازار مرکزی شهر و نیز بوی تعفن زندگی مردم این شهر را مختل کرده است و این امر شایسته این مردم نیست.

معاون فرماندار دشت آزادگان با اشاره به تاثیر سرریز شدن فاضلاب در بروز بیماری‌ها و مشکلات سلامت شهروندان، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب تا کنون قول‌های زیادی در خصوص مرتفع نمودن این مشکل داده، ولی متاسفانه اقدامات صورت گرفته بسیار کند و تاثیر چندانی نداشته است این درحالی است که درخواست‌های مردم در خصوص مشکلات فاضلاب بیش از پیش بیشتر شده و این اداره موظف است، تمامی وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد تا شهروندان از شیوه جمع آوری فاضلاب احساس رضایت کنند.

در ادامه این نشست، قنوانی، معاون بهره برداری و مسئول امور فاضلاب استان خوزستان در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته گفت: پیمانکار برای لایروبی ۴۰ کیلومتر مشخص شده و همکنون در شهرستان مستقر است و ان شاء الله این ۴۰ کیلومتر انسداد فاضلاب‌های شهر در مدت ۳ هفته مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه اذعان داشت: فیلتر‌های جدید تصفیه آب شرب نیز تعویض شده و یک پک کامل PSC پلی آلومینیوم کلراید (موادی که در فرآیند تصفیه آب استفاده می‌شود) امروز تحویل تصفیه خانه شد و اکیپی برای آموزش کامل کارکنان برای کار با جارتکس و تزریق مواد شیمیایی تصفیه آب امروز در سوسنگرد مستقر شده اند.

قنواتی در ادامه به راه اندازی آزمایشگاه تصفیه آب در سوسنگرد اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

بررسی مشکلات فاضلاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.