امروز، یکشنبه ۱۶ دی ماه با حضور مجری طرح فاضلاب شهرستان دشت آزادگان، مشکلات فاضلاب بستان از توابع این شهرستان بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز یکشنبه ۱۶ دی ماه علیرضا ضرغام، مجری طرح آب و فاضلاب شهرستان دشت آزادگان به همراه علی فتاحی، مدیر نظارت مشاور سازمان آب اهواز، جواد عبیات، کارشناس ارشد حقوقی آبفا خوزستان و عدنان سیاحی، سرپرست آبفا بستان از پروژه های در حال انجام آب و فاضلاب شهر و خط انتقال فاضلاب شهر بستان به پایین دست روستای رمیم بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند اجرای عملیات این پروژه ها قرار گرفت.

در جلسه ای که پس از این بازدید در محل بخشداری بستان برگزار شد، حبیب عفری، سرپرست بخشداری بستان با بیان اینکه مردم شهر بستان به دلیل طولانی شدن روند عملیات اجرایی طرح احداث فاضلاب و خرابی آسفالت معابر این شهر به علت ایجاد تراشه ها ناشی از آن بسیار گله مند هستند، بر تسریع در به سرانجام رساندن پروژه ها فاضلاب شهر بستان تاکید و خواستار حمایت آبفای استان خوزستان در حل مشکل پراخت حقوق معوق کارکنان آبفای شهر بستان شد.

جلسه بررسی مشکلات فاضلاب در شهر بستان برگزار شد

علیرضا ضرغام، مجری طرح فاضلاب شهرستان دشت آزادگان به بیان گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های فاضلاب در حال اجرا در شهر بستان پرداخت و در پاسخ به انتقادات برخی اهالی شهر بستان در خصوص قطر لوله های شبکه فاضلاب گفت: این پروژه ها به لحاظ شیب و قطر لوله های بکار رفته در آن برابر با استاندارد و فرمول های محاسبه شده که حاصل تجربیات صدها سال است باید اطمیمنان داد که این شبکه فاضلاب در حال احداث، پاسخگوی نیاز شهر بستان با توجه به جمعیت و تعداد مشترکان آن خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات دیرینه شهر بستان سریز جوی های روباز شهر به شبکه فاضلاب است که به تبع آن این موضوع منجر به انسداد و پس زدگی فاضلاب به سطح خیابان ها می شود، از شهرداری بستان خواست در جهت احداث شبکه تجمیع آب های سطحی و جدا سازی آن از شبکه فاضلاب اقدام لازم را انجام دهد.

ضرغام تصریح کرد: پس از پایان یافتن عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در شهربستان تا ۲ ماه آینده تمامی تراشه های آسفالت ترمیم خواهند شد.

مجری طرح آب و فاضلاب شهرستان دشت آزادگان افزود: عملیات اجرایی بازسازی خط انتقال فاضلاب شهر بستان که مدت ها بر اثر فرسودگی نشست کرده است بزودی توسط پیمانکار مربوطه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/گ

مشکلات فاضلاب شهری زیر ذره بین مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.