اینستاگرام ابتدا IGTV را برای اشتراک ویدیوهای عمودی به صورت یک برنامه مستقل معرفی کرد و پس از مدتی آن را به صورت یک بخش به اپلیکیشن اصلی خود و ویدیوهای IGTV را به بخش اکسپلور اضافه کرد. اینستاگرام همچنین مدتها پیش قابلیتی را فراهم کرده بود تا کاربران بتوانند پیشنمایش ویدیوهای IGTV را در استوری خود به اشتراک بگذارند اما اضافه شدن پیشنمایش ویدیوها به فید اصلی اینستاگرام میتواند فرصت بسیار خوبی برای کاربران فعال این شبکه اجتماعی ایجاد کند تا به چشم آیند.
IGTV قسمتی در اینستاگرام است که به کاربران اجازه میدهد ویدیوهایی تا ۱۰ دقیقه را به اشتراک بگذارند. این قسمت بخشی از اینستاگرام است که کار تولیدکنندگان محتوای فضای مجازی را آسانتر میکند و میتواند رقیبی برای YouTube و Twitch باشد. در هر صورت، هنوز رابط کاربری و بخش سرچ IGTV با مشکلاتی رو به رو است و بسیاری از کاربران تأکید اینستاگرام بر به اشتراک گذاشتن ویدئوهای عمودی را به عنوان یک مانع برای فعالیت در آن میدانند.
مسئولان اینستاگرام در مصاحبهای اعلام کردهاند که اضافه کردن پیشنمایش ویدئوهای IGTV به فید اصلی آن کار را برای تولیدکنندگان محتوا تا جایی آسان خواهد کرد که به راحتی در فضای مجازی دیده شوند و کاربران بتوانند به راحتی محتوای مورد نظر خود را پیدا و آن صفحهها را دنبال کنند. البته، این راه بسیار آسان است اما بر خلاف ایدهآلی است که همه کاربران از اینستاگرام میخواهند.
بیشتر بخوانید: آخرین قیمت تلفن همراه در بازار (بروزرسانی ۲۰ بهمن) +جدول
انتهای پیام/