سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت یاد و خاطره نماینده فقید میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی

در مراسمی پنجمین سالگرد درگذشت مرحوم حجت الاسلام یحیی زاده نماینده فقید مردم در مجلس شورای اسلامی گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره نماینده فقید میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در مصلی آیت الله اعرافی میبد برگزار شد حجت الاسلام سعید شاه آبادی، رئیس موسسه غدیر پژوهی تهران به بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: این انقلاب اسلامی ساده به دست ما نرسیده است و دشمنان هر لحظه برای صدمه به آن، دست به توطئه جدید می‌زنند.

حجت الاسلام سعید شاه آبادی افزود: برای حفظ انقلاب اسلامی باید در جبهه فرهنگی و اقتصادی که دشمن در جهت کمرنگ جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب و نارضایتی ملت طراحی کرده است، استوار ایستاد.

وی درادامه با تسلیت سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) به تشریح نقش آن حضرت در حمایت از ولایت پرداخت و گفت: حضرت علی فلسفه خلقت بود که پیامبرخدا او را بعد از خود بعنوان ولی و وصی خود بین امت معرفی کرد.

امام جمعه موقت میبد در حاشیه این مراسم با اشاره به ویژگی‌های مرحوم یحیی زاده گفت: کدام نماینده در دنیای امروز با ساده‌ ترین وسیله نقلیه یعنی موتور سیکلت در سطح شهر تردد می‌کند و کدام نماینده به جای به خدمت گرفتن بهترین خودرو و راننده، با آژانس در مناطق محروم حاضر و مشکلات مردم را رصد می‌کند که ایشان چنین ساده زندگی می کردند.

دکتر دهقانی نماینده مردم میبد و تفت درمجلس شورای اسلامی هم گفت: این روحانی مجاهد همواره دربین مردم و کنارمردم بود ویادونام این نماینده دلسوز همیشه در ذهن مردم دو شهرستان میبدو تفت جاودانه خواهد ماند.

انتهای پیام/ص

یاد و خاطره نماینده فقید میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گرامی داشته شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.