معاون پارلمانی فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ایران کشوری توانمند است، گفت: از ذخایر و منابع بسیار نفت، گاز و معادن غنی در کشور درست بهره برداری نمی‌شود.

از ذخایر و منابع کشور درست بهره برداری نمی‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  سردار محمد صالح جوکار معاون پارلمانی فرمانده کل سپاه  درشهرستان بافق گفت: ایران کشوری توانمند است و از ذخایر و منابع بسیار نفت، گاز و معادن غنی برخوردار است، اما از آنان درست بهره برداری نمی‌شود.

وی ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان ۸ سال دفاع مقدس و شهدای پاسدار و نیروی انتظامی به جریانات فتنه‌های متعدد از سوی  دشمنان در کشور از دوران جنگ تحمیلی تا کنون اشاره کرد.

جوکار  روشنگری و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری را سبب خنثی شدن فتنه‌های دشمنان دانست و گفت: مردم بیدار کشور ما با هوشیاری و حضور در صحنه، تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.

نماینده سابق مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به بیان دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

جوکار ادامه داد: هر کاری که در راه خدا باشد قطعاً ماندگار می‌شود که امروزه گلزار شهدای ما زیارتگاه عاشقان و عابدان شده است.

وی بر ضرورت توجه به ظرفیت‌ها و تکیه بر توان داخلی تاکید کرد و گفت: ایران کشوری توانمند است و از ذخایر و منابع بسیار نفت، گاز و معادن غنی برخوردار است، اما از آنان درست بهره برداری نمی‌شود.

رونمایی از کتاب سلام بر محمد و هادی برگرفته از خاطرات شهید محمد ابویی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

شهرستان بافق ۳۴ شهید پاسدار و ۶ شهید نیروی انتظامی را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ی

تاکید بر ظرفیت‌ها و پتانسیل های داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.