سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ایام الله دهه فجر:

کلنگ ۲ پروژه گردشگری در شیرین شهر به زمین زده شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کارون گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر کلنگ ۲ پروژه گردشگری در شیرین‎شهر به زمین زده شد.

حسن ناصر، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کارون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در دهه مبارک فجر امسال و همزمان با حضور رحیمی؛ عضو هیأت مدیره، مهندس چاغروندی؛ مدیرکل دفتر فنی، پورخیز؛ مدیرکل دفتر مدیر عامل شرکت عمران شهر‌های جدید کشور و تنی چند از مسئولان شهرستان کارون، کلنگ ۲ پروژه عمرانی توسعه و تجهیز فاز دوم یک سفره‎خانه سنتی و نیز احداث فاز اول پارک مرکزی محله کهن‎دیار به متراژ ۶/۱ هکتار شامل ایجاد پیست دوچرخه‎سواری، محوطه‎سازی و فضای سبز با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال به زمین زده شد.

وی با تأکید بر وجود ظرفیت‎های ناب موجود در شیرین‎شهر و شهرستان کارون بیان کرد: قابلیت‎های منحصر به فردی در جای‎جای شهرستان کارون وجود دارند که امیدواریم با توجه مدیران ستادی این ظرفیت‎ها به عرصه عمل آمده و شاهد این باشیم که شهرستان کارون در جایگاه خودش نقشی اثرگذار در روند توسعه استان ایفا کند.

رضا فرهادزاده، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید شیرین نیز ضمن قدردانی از حضور مسئولان شرکت مادر، از حسن نیت امرایی مدیرکل صندوق کارآفرینی بابت حمایت از سرمایه ‎گذاران شیرین شهری قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ

کلنگ زنی پروژه‌های گردشگری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.