سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه روز نیروی هوایی؛

افتتاح نمایشگاه اقتدار هوایی در پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر

نمایشگاه تجهیزات و دستاورد‌های هوایی دفاعی پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با عنوان اقتدار هوایی در آستانه نوزدهم بهمن روز نیروی هوایی با حضور پیشکسوتان صنعت هوانوردی کشور آغاز به کار کزد.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،افزود: امروز ارتش و سپاه بخشی از توانمندی های خود را با هدف انتقال پیام همبستگی و هم افزایی در نمایشگاه اقتدار هوایی به نمایش گذاشته اند.

سرهنگ خلبان علی اکبر طالب زاده  عنوان کرد: این نمایشگاه به منظور آشنایی شهروندان بوشهری با اقتدار هوایی کشور برگزار شده است و از امروز تا ۲۱ بهمن برپا خواهد بود.

وی بیان کرد: بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و وسایل حمل و نقل  در ورودی پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در نظر گرفته شده تا علاقه‌مندان را به محل نمایشگاه هدایت کند.

ننماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در حاشیه مراسم آغاز به کار نمایشگاه اقتدار هوایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با تبریک چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یکی از مولفه‌های اقتدار یک نظام را نیرو‌های مسلح عنوان کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان نظام به خوبی از دستاورد‌های انقلاب حراست کردند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود:در کنار نیرو‌های مسلح مردم کشورمان نیز سربازان بزرگ نظام محسوب می‌شوند که حافظان دستاورد‌های انقلاب و نظام هستند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه اندکی از توانمندی‌های بزرگ ارتش جمهوری اسلامی و نیرو‌های مسلح را در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار و اجرای طرح‌های نوین نظامی در معرض نمایش گذاشته است؛ و‌ی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح، نیرو‌های حفاظت از اقتدار نظام و پیامبران صلح و آرامش هستند گفت: امنیتی که با تلاش نیرو‌های مسلح در کشور برقرار است، باعث شده زیرساخت‌ها توسعه یابد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: با هدایت فرمانده کل قوا به زودی به خودکفایی لازم در تولید علم و محصولات دانش بنیان دفاعی خواهیم رسید و مرجع تامین همه نیاز‌های نیرو‌های مسلح در ایران ومنطقه خواهیم شد.

انتهای پیام/م

افتتاح نمایشگاه هوایی در بوشهر

برچسب ها: صنعت ، سپاه ، هواپیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.