سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹۵ پروژه ورزشی استان ایلام در دست اقدام است

وزیر ورزش و جوانان گفت:بیش از ۹۵ پروژه ورزشی استان ایلام در دست اقدام است که میبایست در آینده نزدیک به بهره برداری برسند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان که امروز به ایلام سفر کرده در نشست شورای اداری این استان با اشاره به ظرفیت های استان ایلام اشاره کرد و گفت : بیش از ۹۵ پروژه ورزشی در استان ایلام در دست اقدام است که میبایست در آینده نزدیک به بهره برداری برسند.

وی به جایگاه ورزش در ایجاد روحیه و نشاط در جامعه اشاره کرد و افزود: هیچ ابزاری در دنیا نیست که بتواند مانند ورزش با یک سرمایه اندک وحدت ملی را ارتقا دهد و موجب سربلندی کشور در عرصه های مختلف شود.

سلطانی فر به پیشرفت های ورزش در چهل سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد : در حوزه ورزش و در حوزه المپیک توانستیم جمعا ۲۰ مدال طلا کسب کنیم که ۱۶ مدال آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی کسب شده است.

وی در ادامه به افزایش تعداد مکان های ورزشی اشاره کرد و اظهار کرد : قبل از انقلاب تنها ۱۰۰۰ مکان ورزشی در کل کشور وجود داشت که اینک به برکت پیروزی انقلاب اسلامی این تعداد به ۸۷۰۰ مکان ورزشی افزایش پیدا کرده است.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای اداری استان ایلام تاکید کرد : مساحت فضاهای ورزشی در کشور نسبت به قبل از انقلاب ۳۲ برابر شده است که خود نشان از توجه نظام و انقلاب به ورزش و سلامتی دارد.

 

انتهای پیام/با

صحبت های وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای اداری استان ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.