وزیر ورزش و جوانان از زمین چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری عدالت شهر ایلام بازدید کرد و از تخصیص اعتبار در جهت تکمیل این ورزشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، وزیر ورزش و جوانان که درگرامی داشت دهه مبارک فجر به استان ایلام سفر کرده از زمین چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری عدالت این شهر بازدید کرد. 

وی در حاشیه بازدید از ورزشگاه عدالت شهر ایلام به ظرفیت های استان اشاره و از تخصیص اعتبار در جهت تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری عدالت این شهر خبر داد.

سلطانی فر تاکید کرد : تاکنون ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این ورزشگاه به مساحت ۳۶ هزار متر مربع از محل اعتبارات ملی هزینه شده و برای تکمیل نهایی آن نیازمند ۷۰ تا ۹۰ میلیارد ریال اعتبار است.

سلطانی فر اظهار کرد : این ورزشگاه دارای بخش هایی از جمله زمین چمن استاندارد، سکوی تماشاگران، رختکن، نورافکن، سرویس بهداشتی، ساختمان اداری و پیست دو و میدانی است.

گفتنی است مدیرعامل توسعه و تجهیز اماکنی ورزشی وزارت ورزش و جوانان نیز شهریور ماه سال جاری از زمین چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام بازدید کرد که در آن بازدید ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این ورزشگاه اختصاص یافت.

 

                بازدید وزیر ورزش از زمین چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام+تصویر               
 

 

 

 

 

 

بازدید وزیر ورزش از زمین چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام+تصویر

بازدید وزیر ورزش از زمین چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام+تصویر

انتهای پیام/با

وزیر ورزش از زمین چمن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام بازدید کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.