استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان گفت : بیش از ۲۷ درصد جمعیت استان را قشر جوان تشکیل می دهد.

بیش از ۲۷ درصد جمعیت استان جوان هستند.به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن جلسات استانداری برگزار شد ; با تبریک دهه مبارک فجر به نقش پررنگ استان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : جنگ تحمیلی بار سنگینی بر دوش استان گذاشت که حاصل آن تعطیل شدن کارهای عمرانی به مدت ۸ سال بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان ایلام با تقدیم کردن بیش از ۴ هزار شهید همواره به آرمان های نظام و انقلاب لبیک گفتند اظهار کرد : وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق و طول ۵۰ کیلومتر باعث شد در آن زمان کار عمرانی صورت نگیرد.

سلیمانی دشتکی در ادامه به پیشرفت های صورت گرفته بعد از جنگ تحمیلی اشاره کرد و ادامه داد : با پیشرفت های صورت گرفته در بخش های مختلف ، اینک توسعه در استان در حال انجام است.

استاندار ایلام  ساماندهی جوانان را از مهمترین اقدامات دولت برشمرد و گفت : اکنون و با اقدامات صورت گرفته سن ازدواج جوانان در مردان به ۲۹ سال و در خانم ها به ۲۶ سال رسیده است.

وی به رفع موانع سر راه ازدواج اشاره کرد و تاکید کرد : در ۱۱ ماه گذشته سال جاری با پیگیری های صورت گرفته تسهیلات ازدواج به بیش از ۸۸ درصد زوج های جوان اعطا شده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه نشست شورای استان که با حضور وزیر ورزش و جوانان اشاره درحال برگزاری است از وزیر ورزش خواست با اعطای اعتبار مورد نیاز در جهت تکمیل پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری عدالت شهر ایلام اقدام شود.

 

انتهای پیام/با

صحبت های استاندار ایلام در نشست شورای اداری استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.