سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس درسفر ساوه؛

باید با جهاد اقتصادی مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستیم

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس درسفر ساوه گفت: باید با جهاد اقتصادی مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار رودکی رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در اجلاسیه شهدای کارگری استان مرکزی در شهر صنعتی کاوه ساوه با بیان اینکه امروز قدرت ایران از مرز‌های جغرافیایی فراتر رفته است، گفت: باید در این جهاد اقتصادی با روحیه استقامت و بردباری مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستیم.

سردار رودکی افزود: جامعه کارگری در اقتصاد واستقلال کشور نقش به سزایی داشتند و به عنوان پیش قراولان تولید ملی همچنان نقش آفرینی می‌کنند.

وی به نقش امام به عنوان رهبری کشور و ملت در هشت سال دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: جامعه کارگری در کنار آحاد ملت ایران برای دفاع از کشور بسیج شدند و از سنگر تولید به سنگر مبارزه با زروگویی و تجاوز شتافتند و در دفاع از انقلاب اسلام مجاهدت کردند.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس ادامه داد: امروز قدرت ایران فراتر از مرز‌های جغرافیایی رفته است.

اجلاسیه شهدای کارگری استان مرکزی زیر مجموعه ومقدمه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است که مهرماه سال آینده در اراک برگزار می‌شود.

جامعه کارگری استان ۲۶۸ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مقرر شده تا پیش از برگزاری کنگره ۱۰ اجلاسیه ایثارگران، بانوان، روحانیون وطلاب، نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، کارگری، ورزشکاران، دانشگاهیان، فرهنگیان مدافعان حرم، سنگرسازان بی سنگر هرکدام در یک شهرستان استان مرکزی برگزار شوند.

اولین اجلاسیه، اجلاسیه سنگرسازان بی‌سنگر ویژه جهادگران عرصه دفاع مقدس بود و به دلیل اینکه شهید شاخص جهادگر سردار شهید اسدالله هاشمی از خطه فراهان است این اجلاسه ۱۹ دیماه امسال در این شهرستان برگزار شد.

سومین اجلاسیه کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است هم به دلیل اینکه تعدادی از شهدای مدافع حرم استان مرکزی در شهرستان دلیجان هستند ۱۹ بهمن در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

سخنان سردار رودکی در در اجلاسیه شهدای کارگری استان مرکزی

برچسب ها: دفاع مقدس ، دهه فجر 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.