سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برانکو: دربی واقعی با پدیده بود که برگزار کردیم/ بدون مدرک درباره پرسپولیس حرف نزنند

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بازی ما با پدیده یک دربی واقعی بود که بین تیم‌های صدر جدولی برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل پدیده بیان کرد: از این برد خیلی خوشحال و راضی هستم و از بازیکنانم به دلیل جنگندگی شان تشکر می‌کنم. از هواداران هم که در این هوای سرد برای تشویق ما به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. انتظار بازی سخت و محکمی داشتیم و دیدید برای هر ۲ تیم بازی سختی بود چراکه این یک دربی واقعی بین تیم‌های صدرجدولی بود که در هفته اول دور برگشت برگزار شد. مهم‌ترین مسئله این بود که دور برگشت را با برد آغاز کنیم و بار‌ها گفته ام نخستین بازی‌ هر نیم فصل اگر در خانه برگزار شود بسیار سخت و نتیجه آن نامعلوم است.

او ادامه داد: با این وجود برای من مهم است که با لیاقت پدیده را بردیم و به دلیل این برد شیرین به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

برانکو تصریح کرد: طبیعی است اگر گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم خوشحال‌تر می‌شدیم. فرصت‌هایی هم داشتیم، اما تکرار می‌کنم پدیده تیم بسیار خوبی است و یحیی گل محمدی تیمی خوب، مدرن و با میانگین سنی ایده آل تشکیل داده است. قرار گرفتن پدیده بین تیم‌های صدرجدول اتفاقی نیست. البته بین ۲ نیمه به بازیکنانم گفتم با به ثمر رساندن گل سوم حریف را ناک اوت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی روان این تیم مقابل پدیده گفت: ما روی مالکیت توپ اصرار داریم و به جز مواقع خاص و خطرناک بدون کنترل زیر توپ‌ نمی زنیم. اصرار به پاسکاری سرعتی داریم تا از این طریق زهر حملات حریف را خنثی کنیم. همانگونه که شاهد بودید پیش از گل دوم ما پاس‌های زیادی رد و بدل شد و تعویض بازی در عرض به سرعت انجام گرفت. به شکلی که سیامک نعمتی در ۲۰ متری دروازه حریف تنها ماند.

برانکو افزود: این دیدگاه و فلسفه ما در هر بازی است که البته همیشه شدنی نیست. با این وجود روی این سبک بازی اصرار داشته و تلاش می‌کنیم به همین روش بازی کنیم.

او درباره ناراحتی محمد تقوی، سرمربی برکنار شده تراکتورسازی از موفقیت‌های پرسپولیس و حسادت برخی‌ها به این تیم گفت: می‌دانیم همیشه از این صحبت‌ها وجود دارد، اما نشان دادیم سر و کارمان با فوتبال است و دوست داریم هوادارانمان را شاد کنیم. می‌خواهیم هواداران از بازی محترمانه، صادقانه و جوانمردانه پرسپولیس لذت ببرند. اگر در این میان کسی فکر می‌کند ما سفارش شده هستیم یا برنامه‌ای پشت پرده وجود دارد باید مدارک و دلایل خود را رو کند و الکی و بی خود حرف نزند.


 بیشتر بخوانید: 

سرنوشت بازیکنان جنجالی پرسپولیس چه شد؟

پرسپولیس تاثیری در انتخاب تیم آینده منشا ندارد


انتهای پیام/

اظهارات برانکو پس از پیروزی تیمش برابر پدیده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.