سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار استاندار با فرزندان شاهد و ایثارگر نخبه/استاندار فارس: جامعه‌ای که شهادت را سعادت می‌داند به هیچ وجه به بن بست نمی‌رسد

استاندار فارس با فرزندان شاهد و ایثارگر نخبه در استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در جمع فرزندان شاهد و ایثارگر نخبه گفت: معتقدم جامعه‌ای که شهادت را سعادت می‌داند به هیچ وجه به بن بست نمی‌رسد و هیچ گونه تحریم و تهدیدی نمی‌تواند آن‌ها را تنبیه کند.

وی بیان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته حرکت رو به رشد تعالی و تکامل را در نظام جمهوری اسلامی تجربه کرده ایم و یقین داریم با همراهی چنین مردمی با ایثارگری، رشادت و شهادت این نظام مسیر رو به تکاملش را طی می‌کند.

رحیمی تصریح کرد: در مجموعه خانواده ایثارگر و شهداء بیش از ۶۰۰ نخبه دانشگاهی وجود دارد که دارای مدارج بالای علمی آکادمیک هستند و این نخبگان دارای مقالات متعدد علمی، بین المللی، داخلی و همچنین دارای مقالات، ثبت اختراعات و ابتکارات جدید هستند که نیاز امروز کشور است و در عرصه جهاد علمی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال و معیشت نیز این نخبگان موفق بوده اند و می‌توانند در رفع مشکلاتی که امروز به عنوان مشکلات اصلی مردم در جامعه مطرح است به دولت و جامعه کمک کنند.
استاندار فارس ادامه داد: در حال حاضر ۴۲۱ دکترای تخصصی، ۱۲۸ کارشناس و کارشناس ارشد وجود دارد که می‌توانند یک گنجینه خوب علمی و عملیاتی باشند.

وی اضافه کرد: فرزندان ایثارگر و شاهد، اختراعات خوبی در قالب شرکت‌های دانش بنیان در مسیر کسب مجوز و تسهیلات با مشکلاتی مواجه هستند می‌توانند با مراجعه به استانداری مشکلات خود را از جمله ثبت اختراع، تولید صنعتی و انبوه سازی را که نیاز دارند، مرتفع کنند.

رحیمی اظهار کرد: برابر قوانین موجود و استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه در زمینه دادن تسهیلات نیز کمک لازم انجام می‌شود.

گفتنی است، در پایان این دیدار با دادن لوح سپاس از فرزندان شاهد و ایثارگر نخبه در استان فارس تقدیر شد.

انتهای پیام/چ

صحبت های استاندار در دیدار با فرزندان شاهد

برچسب ها: استانداری ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.