معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد تاکید کرد: پیگیری مسائل ایثارگران در اولویت کاری دستگاه‌های استان باشد و اگر در انجام امور ایثارگران کوتاهی شود با اداراتی که در این رابطه قصور داشته اند، برخورد می‌کنیم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد علی زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با اشاره به مطالبات حوزه ایثارگری در استان، گفت: پس از جمع بندی این مطالبات و پیگیری آن از سوی بنیاد شهید استان، دسته بندی دستگاه‌های اجرایی استان انجام و درصد آن‌ها مشخص شده و چه خوب است که تا آخر پیگیری و توضیحی از دستگاه‌ها در مورد عملکردشان خواسته شود.

زینی وند با تاکید بر اینکه در بحث ایثارگران وظیفه‌مان این است که قانون را به نفع آن‌ها اجرا کنیم، افزود: ایثارگران کسانی هستند که به آن‌ها مدیون هستیم و این عزیزان در زمانی که کشور با مشکلات و دفاع مقدس روبه رو بود از خود گذشتند تا اینکه امروز ما در امنیت کامل باشیم و مسائل و مشکلاتی پیش روی خود دارند که شاید برخی از آن‌ها را ما ندانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خدمت رسانی به ایثارگران را به طور یکسان خواستار شد و تصریح کرد: متاسفانه در برخی موارد مربوط به ایثارگران سلیقه‌ای برخورد شده و نیاز است که خدمت رسانی یکسانی برای ایثارگران باشد نه اینکه تفاوتی در این زمینه صورت گیرد و اگر کوتاهی در بحث ایثارگران از سوی اداره یا دستگاهی باشد، با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی که در مورد ایثارگران است باید به صورت جدی پیگیری شود، ادامه داد: لازم است پیگیری مسائل ایثارگران در اولویت کاری دستگاه‌های استان باشد.

زینی وند با بیان اینکه در جهت ایجاد اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر فعالیت‌های مناسبی در استان انجام گرفته است، گفت: اگر بخواهیم واقعا کاری برای فرزندان ایثارگر و شاهد انجام دهیم، بهترین اقدام این است که شرایطی را برایشان فراهم آوریم تا بتوانند در حوزه اشتغال کارآفرین باشند.


انتهای پیام/ ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار