سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجلاسیه شهدای کارگری در ساوه برگزار شد.

دومین اجلاسیه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در ساوه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ دومین اجلاسیه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی با عنوان اجلاسیه شهدای کارگری در ساوه برگزار شد.

سردارکریمی فرمانده سپاه روح الله  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با بیان اینکه کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در قالب ۱۰ اجلاسیه برگزار می‌شود گفت: اجلاسیه ایثارگران، بانوان، روحانیون وطلاب، نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، کارگری، ورزشکاران، دانشگاهیان، فرهنگیان مدافعان حرم، سنگرسازان بی سنگر ازجمله اجلاسیه‌های این کنگره است.

سردارکریمی افزود: مقرر شده هرکدام از اجلاسیه‌ها در یک شهرستان استان مرکزی برگزار شوند و اجلاس اصلی هم در تاریخ پنجم اردیبهشت سال ۹۸ برگزار می‌شود.

شهر ساوه شهری صنعتی و کارگری است اجلاسیه شهدای کارگری دومین اجلاسیه کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است.

اولین اجلاسیه، اجلاسیه سنگرسازان بی‌سنگر ویژه جهادگران عرصه دفاع مقدس بود و به دلیل اینکه شهید شاخص جهادگر سردار شهید اسدالله هاشمی از خطه فراهان است این اجلاسه ۱۹ دیماه امسال در این شهرستان برگزار شد.

سومین اجلاسیه کنگره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی است هم به دلیل اینکه تعدادی از شهدای مدافع حرم استان مرکزی در شهرستان دلیجان هستند ۱۹ بهمن در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

دومین اجلاسیه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در ساوه

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.