سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس :

عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی چرام آغاز می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی گفت : یکی از مهمترین خواسته‌های مردم شهرستان چرام احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس از طولانی شدن روند اجرایی بیمارستان چرام گلایه کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان استانی و کشوری در این زمینه تدبیری کنند.

وی افزود: با تلاش‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بزودی عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام آغاز می‌شود.

هاشمی پور با تاکید بر اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای اجرایی شدن این پروژه به وظایف خود از جمله اخذ مجوز‌های لازم عمل کردند، عنوان کرد: تلاش‌های برای اختصاص اعتبار توسط این مجموعه ستودنی است، ولی در برخی مواقع در زمینه تخصیص مشکل داریم.
نماینده شهرستان‌های ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد خواستار کمک بیش از پیش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد و افزود: یکی از مهمترین خواسته‌های مردم شهرستان چرام احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی است.

هاشمی‌پور بیان کرد: با وجود تلاش فراوان برای تأمین اعتبار این بیمارستان از سوی بنیاد برکت و انعقاد تفاهمنامه با مسئولان بهداشت و درمان، اما هنوز اقدام خاصی صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: امیدوارم با آغاز عملیات اجرایی این پروژه در روز‌های اخیر دیگر شاهد توقف عملیات اجرایی نباشیم و در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/غ

تلاش برای ساخت بیمارستان در چرام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.