عملیات گاز رسانی به بخش های سراسیاب یوسفی و ممبی در آینده ای نزدیک شروع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از  یاسوج ،نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در دیدار مردم بهمئی با بیان اینکه طرح آب رسانی از سد کوثر به طول 14 کیلومتر لوله گذاری شده است گفت: شش کیلومتر دیگر لوله برای ادامه کار نیاز است.
عدل هاشمی پور افزود: بدلیل اینکه پیمانکار به تعهدات خود عمل نکرد از این طرح خلع شد و به زودی برای مشخص شدن پیمانکار جدید مناقصه برگزار می‌شود.
وی در مورد راه های روستایی و طرح معروف به 22 روستا اظهار کرد: برای روکش آسفالت روستاهای مورد نظر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان از بودجه نفت اختصاص داده شده که در حال انجام است.
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی از تخصیص اعتبار از وزارت نفت برای آسفالت معابر شهر لیکک خبر داد و یادآور شد: اعتباری در حدود 4 میلیارد و 600 میلیون برای 9 خیابان شهر لیکک گرفتیم که در حال انجام است.
وی با بیان اینکه پیمانکار طرح گاز رسانی به بخش‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی مشخص شده و در حال تجهیز کارگاه می باشد، گفت: دستگاه های راه سازی برای شروع کار بارگیری شده اند.
هاشمی پور تاکید کرد: برای اینکه در سریعترین زمان این طرح به مرحله بهره برداری برسد از سه مسیر روستاهای ده قیام، سرآسیاب یوسفی و ممبی عملیات گاز رسانی آنها شروع می شود.
وی از پایان عملیات بازگشایی و زیرسازی جاده جایزه لیکک خبر داد و گفت: فاز دوم این مسیر به طول 6 کیلومتر آماده واگذاری به پیمانکار است.
نایب رییس کمیسون انرژی مجلس در ادامه به زمین ها و سالن‌های ورزشی این شهرستان اشاره کرد و افزود: طرح های مورد نظر در بهمئی از بودجه نفت در دست اجرا هستند .
وی ادامه داد: چمن‌های مصنوعی این شهرستان بزودی وارد مراحل اجرایی می‌شوند.
هاشمی پور در بخش دیگری از سخنان خود از عملیاتی شدن جاده ارتباطی شهرستان رامهرمز به بهمئی با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون تومان خبر داد و اضافه کرد : در سه ماه آینده کار ابنیه و زیر سازی آسفالت آن به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/غ

عملیاتی شدن جاده ارتباطی شهرستان رامهرمز به بهمئی

برچسب ها: گاز رسانی ، راهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.