سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه؛

دشمنان چشم دیدن موفقیت های کشور ایران را ندارند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هیچ کتابی گنجایش دستاورد‌های انقلاب را ندارد گفت: نفوذ نظام جمهوری اسلامی ایران تا آن سوی مدیترانه پیش رفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف داشته و نعمت بسیج یکی از دستاورد‌های اساسی و راهبردی انقلاب است که در بدو پیروزی انقلاب به فرمان حضرت امام (ره) پایه گذاری شد.

سردار ریحانی به ضرورت بهره گیری از ظرفیت بسیج در تمامی عرصه‌ها پرداخت و اظهارداشت: بسیج یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب است که رهبر انقلاب از آن به عنوان فتح الفتوح و معجزه قرن یاد می‌کند.

وی با اشاره به این بیانات امام (ره) که فرمود: «اگر بر کشور تفکر بسیجی مسلط شود آن کشور از چشم طمع دشمنان به دور خواهد بود» گفت: بسیج نماد مردم سالاری دینی و فرصتی برای مطالبه گری همه اقشار جامعه است.

وی افزود: براساس همین تفکر انقلابی امروز شاهد مقابله و ایستادگی جنبش‌های اسلامی با زیاده‌خواهی دشمنان هستیم و نفوذ و عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی تا آن طرف دریای مدیترانه پیش رفته است و دشمن چشم دیدن این موفقیت را ندارد.

سردار ریحانی اظهار داشت: همان طور که رهبر انقلاب بار‌ها اشاره داشتند بهترین راه مبارزا با دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا، خدمت کردن به مردم است.

انتهای  پیام/ز


بهترین راه مبارزه با دشمنان خدمت کردن به مردم است

برچسب ها: سپاه ، امام خمینی ره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.