سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت الاسلام و المسلمین قمی:

جوانان امام خمینی(ره) را ندیده اند اما پای قیام ایستاده اند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: جوانان با اینکه امام راحل را ندیده اند، ولی با استقامت پای قیام ایستاده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عصر امروز در تجمع بزرگ حماسه آفرینان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اهواز، انقلاب اسلامی ایران را مظهر حق دانست و گفت: تجلی این احوال را در قلوب این ملت دیده ایم.

وی بیان داشت: انقلاب فقط یک واقعه تاریخی نیست که چهلمین سال آن را جشن بگیریم، بلکه موقعیتی است که در آن مردم برای تحقق وعده الهی قیام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین قمی با بیان اینکه انقلاب در حال جهش بزرگی است، تصریح کرد: جوانان بسیاری هستند که امام راحل را ندیده اند، ولی با استقامت پای قیام هستند و می گویند تا شرک و کفر هست مبارزه هم هست و تا مبارزه باشد ما هم هستیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه امام راحل حفظ انقلاب را از اصل انقلاب مهم تر می دانستند اذعان داشت: امام خمینی(ره) آغوش و سینه خود را برای همه بلاهای روزگار گشوده و برای نائل آمدن به شهادت روز شماری می کرد.

این مقام مسئول، انقلاب اسلامی ایران را جلوه نور حضرت فاطمه الزهرا (س) دانست و افزود: این انقلاب روی خود را از حضرت فاطمه (س) برنمی گرداند؛ انقلابی که پنجه به چهره استکبار کشیده و آن را در سراشیبی سقوط انداخت.

انتهای پیام/گ

ایستادگی جوانان ایران پای انقلاب اسلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.