سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۱۸۶ باشگاه ورزشی در اردبیل

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه فعالیت ۱۸۶ باشگاه ورزشی در شهرستان اردبیل فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جمال پیله ور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد دستاورد‌های بسیار خوبی در ورزش شهرستان اردبیل بودیم و افتخارات زیادی برای ورزش شهرستان اردبیل به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها سه باشگاه ورزشی در شهرستان اردبیل فعالیت می‌کردند، ولی هم اکنون به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه فعالیت ۱۸۶باشگاه ورزشی در اردبیل فراهم شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۷۰ سالن ورزشی در شهرستان اردبیل راه اندازی شده است در حالی که قبل از انقلاب تعداد سالن‌های ورزشی بسیار کم بود.

پیله ور بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سه مورد استخر در شهرستان اردبیل وجود داشت، ولی هم اکنون ۸ استخر در شهرستان اردبیل راه اندازی شده است و زمینه فعالیت شناگران فراهم شده است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد درخشش ورزشکاران اردبیل بودیم به طوری که ورزشکاران اردبیل در میادین بین المللی بیش از ۳۹ مدال رنگارنگ کسب کردند که این ورزشکاران افتخار بزرگی برای استان و کشورمان هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران فعالیت‌های هیات‌های ورزشی چشمگیر شده است و در حال حاضر ۵۷ هیات ورزشی در اردبیل فعالیت می‌کنند.

پیله ور گفت: یکی دیگر از افتخارات ورزش شهرستان اردببل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران میزبانی مسابقات بین المللی بود به طوریکه اردبیل سه رویداد بین المللی کشتی و والیبال را به صورت باشکوه میزبانی کرده است.

انتهای پیام/ح

کسب بیش از 39 مدال رنگارنگ بین المللی توسط ورزشکاران اردبیلی

برچسب ها: باشگاه ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.