سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویزیت رایگان دام های شهربابک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک از ویزیت و واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی این شهرستان در روز ۲۱ بهمن خبر داد.

مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت این ایام، شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک به ارائه خدمات رایگان به دامداران این شهرستان اقدام کرده است.

وی با اشاره به انجام ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی با مشارکت بخش خصوصی در نهمین روز ایام الله دهه مبارک فجر در کلینیک های سطح شهرستان و همچنین شبکه دامپزشکی گفت: کار واکسیناسیون رایگان تب برفکی گوسفندی نیز در دست انجام است .

اسدی ارائه مشاوره های درمانی در راستای فعالیت های دامپروری و پرورش طیور به روستائیان را از دیگر خدمات ارائه شده به روستائیان عنوان کرد و افزود: این اقدامات در راستای رسالت های بهداشتی و پیشگیری از بیماری های دامی انجام می گیرد.

این مقام مسئول بیان داشت: اکیپ درمانی اعزامی به روستاها طی ایام دهه مبارک فجر با مراجعه به روستاها اقدام به ویزیت رایگان دام ها می کنند.

اسدی در پایان از همشهریان عزیز درخواست کرد: با رعایت اصل پیشگیری مقدم بر درمان حتما با اکیپهای سیار دامپزشکی همکاری کرده و دامهای خود را علیه بیماری‌های مختلف دامی واکسینه کنند.

انتهای پیام /س

 

واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی شهربابک در روز ۲۱ بهمن

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.