سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لحظه به لحظه با بورس؛

شاخص بورس در پایان معاملات خوش درخشید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۶۸۸.۷۴ واحدی به پله ۱۵۸ هزار و ۴۳ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۲۳۹.۴۹ واحدی به پله ۱۵۷ هزار و ۵۹۴ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از ۴۱۸ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۲۳ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.


بیشتر بخوانید: رنگ از رخ بورس پرید 


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، وتجارت، شبندر، وبملت، وبصادر، کگل، خساپا با روند صعودی کار خود را آزاد کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۲۳.۱۰ واحدی به پله یک هزار و ۹۳۲ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۲۲۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۹۳ میلیون سهم طی ۹ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس در پایان معاملات به پله ۱۵۸ هزار واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۶۸۸.۷۴ واحدی به پله ۱۵۸ هزار و ۴۳ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۵ میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۹۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فولاد، شبندر، پارسان، بفجر، مبین، فملی با روند صعودی و نماد کچاد با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۱۴.۱۶ واحدی به پله یک هزار و ۹۲۳ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۴۸ میلیون سهم طی ۱۰۱ هزار نوبت معاملاتی است.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.