سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاساژ زیرک بوکان طعمه حریق شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان از آتش سوزی در پاساژ زیرک این شهر خبرداد.

ظاهر فیضه مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  با اعلام اینکه در ساعت ۱۲:۲۰ ظهر امروز (یکشنبه) ، پس از تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ، اطلاع داده شد که پاساژ زیرک بوکان واقع در خیابان انقلاب ، طعمه حریق شده است ، اظهار داشت : در این راستا بلافاصله سه تیم از آتش نشانان ایستگاه های یک و دو سازمان آتش نشانی  به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با رسیدن به موقع ، تیم های اطفا حریق بلا فاصله  عملیات اطفا و جستجوی افراد محبوس احتمالی را آغاز کردند و با توجه به وسعت زیاد پاساژ زیرک و دود بسیار غلیظ محوطه آن مکان ، ماموران توانستند کانون حریق را کشف ، کنترل و از گسترش آتش به سایر مغازه های آن پاساژ جلوگیری به عمل آورند ،  افزود : حریق مربوط به مغازه تعمیرات الکتریکی بود که علت این حادثه در دست بررسی قرار گرفته است.

فیضه در پایان با قابل ارج دانستن  عکس العمل و تلاش آتش نشانان در کشف و مهار حریق و جلوگیری از خسارات بیشتر ،  از تلاش ماموران انتظامی حاضر در محل جهت تامین امنیت و نیز کادر اورژانس ۱۱۵ تقدیر و تشکر نمود.

بوکان دارای هفت ایستگاه آتش نشانی است که چهار ایستگاه آن در شهر بوکان، یک ایستگاه در شهر سیمینه و دو ایستگاه نیز در روستاهای بخش مرکزی و سیمنه قرار دارد و هم اکنون با ۴۰ نفر نیروی آتش نشان در این شهرستان در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان های مهاباد ، میاندوآب ، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر ترین شهرهای ایران به شمار می رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا ها می باشند و بعد از ارومیه ، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/م

آتش سوزی در پاساژ زیرک بوکان

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.