سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه فجر؛

رونمایی از ۱۰ محصول دانش بنیان در یزد

همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر از ده محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری یزد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ دکتر دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  گفت: برگزاری استارت آپ ها در دانشگاه ها اهمیت زیادی دارد و البته باید این استارت آپ‌ها به شتاب دهنده‌ها و سپس به صنعت وارد شوند.

دلیری افزود: نوآوری فقط تولید یک محصول جدید نیست بلکه یک تغییر در فرایند می‌تواند به یک نوآوری ارزشمند تبدیل شود.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد:  راه اندازی سامانه ملی پذیرش ۲۴، رونمایی از تجربیات و مستندات بزرگان استان یزد، استفاده از انفوریک در سیستم آبیاری زمین‌های کشاورزی که فاقد خطرات ناشی از سوختگی و خورندگی است، راه اندازی نرم افزار پویان سیستم و... از جمله‌ی این محصولات بود.

وی اضافه کرد: یکی از محصولات دانش بنیان که امروز از آن رونمایی شد سامانه ملی پذیرش ۲۴ است که این سامانه جهت مدیریت مراکز درمانی و نوبت دهی حضوری و الکترونیک با فرایند ساده، سریع و مستقل از مکان مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: تلاش نوآوران برای انجام مراحل بازاریابی و فروش آفتی در روند نوآوری است چراکه این مرحله می بایست توسط مشاوران بازاریابی و یا توسط شرکت های تجاری مجرب صورت پذیرد.

دلیری همچنین آمادگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را برای تقویت شرکت‌های دانش بنیان به صورت‌های مختلف تا ورود محصولات آنان به بازار مصرف را اعلام کرد.

انتهای پیام/ غ

از ۱۰ محصول دانش بنیان پارک علم و فناوری یزد رونمایی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.