سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین:

فرسودگی ماشین آلات از مشکلات اصلی واحد‌های تولیدی است

استاندار قزوین گفت: صنایع با چند مشکل اساسی مانند فرسودگی ماشین آلات و قدیمی شدن فناوری دست به گریبان هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با طلاب و روحانیون گفت: صنایع با چند مشکل اساسی مانند فرسودگی ماشین آلات و قدیمی شدن فناوری دست به گریبان هستند و بدون رفع این موارد تمام کار‌های دولت برای حل مشکلات صنعت صرفا تسکین دهنده خواهد بود.

استاندار با اشاره به به اهمیت پروژه‌های عمرانی برای توسعه هرچه بیشتر استان افزود: در حال حاضر اعتبارات ملی از وضعیت خوبی برخوردار است، به عنوان مثال برای خط آهن قزوین - رشت هشت هزار میلیارد ریال بودجه لحاظ شده است.

زاهدی در ادامه گفت: قزوین دارای ظرفیت‌های مهمی در حوزه گردشگری است و تمهیدات خوبی برای رونق بیشتر آن در استان اتخاذ شده است.

استاندار به مشکلات فرهنگی و اجتماعی در جامعه اشاره کرد و افزود: برای ترویج فرهنگ حجاب و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی باید از ابزار‌های فرهنگی بهره برد تا میزان آسیب‌های اجتماعی را به حداقل رساند.

زاهدی به موضوع" اف‌ای تی اف " (گروه ویژه اقدام مالی علیه پول‌شویی) اشاره کرد و گفت: موافقت من با این موضوع به خاطر قانونی بودن آن است و اساسا همه ما مطیع قانون هستیم.

وی همچنین درباره مذاکرات برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) و دیپلماسی ایران گفت: در فضای بین المللی ما ناچار به مذاکره بودیم که البته نتیجه این مذاکرات سبب شد تا جهان به پایبندی جمهوری اسلامی در قبال تعهدات بین المللی یقین حاصل کند.

استاندار به نحوه انتخاب مدیران استانی اشاره کرد و گفت: اولویت بنده برای انتخاب مدیر شایسته سالاری است و اگر ببینم مدیران بومی از این ویژگی برخوردارند بدون شک از ظرفیت مدیران استانی استفاده خواهم کرد.

زاهدی در ادامه با بیان اینکه توسعه نقاط کم برخوردار از سیاست‌های اصلی دولت است، گفت: بر همین اساس برای توسعه آوج به عنوان یکی از شهرستان‌های کم‌تر توسعه یافته تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/ک

دیدار استاندار قزوین با روحانیون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.